Gå til innhold

Swat011

Medlem
  • Innholdsteller

    10
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

Swat011's Achievements

  1. Glemte å nevne det at denne aldri skal ut på vegen. Denne kommer kun til å bli kjørt på bane. Men takk for gode inspill
  2. Heisann! Driver å planlegger mororbytte til min bmw 320i '91. Har veldig lyst på noe åttesylindret, og lurer da på om noen vet om noen enkle, billige og bolt on V8'ere? Eller om det kan være noen andre motorer som kan funke. Setter stor pris på svar
  3. Hey. Har en E36 320i '91 med org. m50b20 motor. Har i det siste opplevd at den fusker noe voldsomt på tung gang, og turtelleren går spinnvilt fra 0 og til ett visst tall, hele tiden frem og tilbake uten at jeg gjør noe. Når den kommer på normal temperatur stopper den, da går den fint, på tung gang. Så fort vi begynner å kjøre og gir på litt lugger den noe voldsomt. Bilen har blitt kjørt greit på jorde en fire fem ganger på vinteren. Eneste problemet vi har hatt da er at motoren overheater, så vi var nødt til å stoppe for å kjøle den ned opptil flere ganger. Har dette noen sammenheng? Noen som vet hva som kan være årsaken til dette? Hadde satt veldig stor pris på svar
  4. Hei. Har tenkt til å sette i bøttestoler i min E36 320i '91 og lurer på om det meste passer eller om det er noe spesielt jeg må se etter.
  5. Vannpumpa var mildt sagt gåen ja.. I filler hele greia. Noen vannpumper dere anbefaler, evt ikke anbefaler? Fungerer biltema?
  6. Hvordan måler man trykk? Tenkte på vannpumpe jeg også, det er muligens den som må byttes
  7. Hvordan måler man trykk? Tenkte på vannpumpe jeg også, det er muligens den som må byttes
  8. Den har ikke hatt problemer med lekkasje før, så etter det når jeg først la merke til kokingen.
  9. Ok, takk for svar. Gjelder dette også M50?
  10. Hei! Jeg har en E36 320i '91 ståendes i garasjen, ganske i grei stand. Bilen blir brukt, og kommer kun til å bli brukt til jordebil kjøring. Første gangen vi var ute å kjøre, steg temperaturemåleren på max etter 10 min med relativt hard kjøring. Når jeg kom hjem, bytta jeg termostaten for jeg trodde det kunne være årsaken, for etter vi kjørte på jorde, ble motoren alt for varm alt for fort. Jeg bytta den, fylte på ny kjølevæske å håpet på at det skulle fikse det. startet den opp i dag å kjørte vanlig litt opp og ned gata, og det samme skjedde. motoren kokte igjen, etter ny termostatbytte, og noen minutter med mild kjøring. kan noen forklare hva som kan være årsaken til at motoren overheater? Takk for svar
×
×
  • Opprett ny...