Gå til innhold

vlaST

Medlem
  • Innholdsteller

    5
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

vlaST's Achievements

  1. Ja virker jo logisk å betale co2 også, men finner ikke noe sted hvor det skal oppgis.
  2. Se vedlegg, det som jeg syns er rart er at avgifter på feks. CO2 før og etter ombygging er lik. Det stemmer jo ikke om man feks. øker motoreffekt. Er det noe mangler med den kalkulatoren?
  3. Lurer på å bygge om en 1 serie diesel til bensin med større motor. Ifølge kalkulatoren på https://www.skatteetaten.no/no/Person/bil-og-andre-kjoretoy/bygge-om-bil/regn-ut-hva-det-vil-koste/ombygging-av-kjoretoy/ så skal jeg kun betale avgifter på HK og ikke på CO2 og vekt. Det forutsetter at bilen er mindre enn 10 år gammel. Stemmer dette? Noen som har noe erfaring med dette?
  4. Jeg har ikke BMW selv(foreløpig), men har sett hva hva de får til med denne motoren over dammen, og har derfor begynnt å se litt på BMW. 600whp er visst ikke no for denne motoren sies det(Forutsetter tillegssprut av alkohol). Det er visst mulig å få tak i oppgradert høytrykkspumpe også. Noen her til lands som har et slikt single turbo oppsett? Eller som lurer på å kjøpe?
  5. Jeg lurer også på hvor jeg kan få tak i dette. Ser også at noen bruker Isopropanol dersom metanol er vansklelig å få tak i. Dersom man får tak i et 200L fat bør vel prisen bli ok. Lurer på å kjøpe bmw med n54 motor, ser at tilleggssprut på denne gir gode resultater.
×
×
  • Opprett ny...