Gå til innhold

folkis

Medlem
  • Innholdsteller

    12
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Kjøretøy
    525i

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

folkis's Achievements

  1. Ok da tar jeg kontakt over helgen når jeg er hjemme. Tusen takk
  2. Prøver der, takk for raskt svar
  3. Hei Var inne på den store diagnosetråden, men de fleste brukerene fra bergen gikk ikke an å trykke på Har en feil på bilen der det står self leves susp inact, og bilen er lavere bak enn den skal. Belger er byttet og kompressor blåste da den ene belgen sprakk så den skal være ok. Noen i bergen/omegn som kan ta en diagnose på denne? -Takk
  4. Men er det en sensor på hver side? Min første bmw dette, så jeg er ikke helt inne i det ennå. Jeg har ikke prøvd å slette med diagnose. Får vel kanskje levere den inn å få sjekket der
  5. Hei Byttet belger bak da jeg trodde den ene lakk siden bilen sank litt ned på høyre side. Ene belgen sprakk faktisk når vi hevet den på bukk så den var jo tydeligvis ikke helt god. Det lyser fortsatt "Self level susp inact" og bilen er fortsatt lavere på høyre side enn venstre. Men begge sidene er lavere enn de egentlig skal være. Er det bare å få tak i ny nivåsensor? Kompressoren fungerer. Den blåste som en gud når belgen sprakk så det er ikke noe gale med den. Jeg tenker sensoren siden kompressoren ikke går og bilen kanskje tror at den står på full høyde? Tar jeg feil? Takker for alle svar som kan oppklare dette
  6. Bremseskiver, klosser og håndbrekk er forresten helt nytt. En ny ABS sensor og slitasjevarsler og
  7. Hei Vurderer salg av min bil nr2 da den bare står der. Kjøpte den i sommer, fikk den godkjent, og nå blir den bare stående. Km er 167.000 Nettopp hatt service der olje, oljefilter, kupefilter, bensinfilter er byttet. Mulig nivåsensor til luftfjæring er gåen da den er lav bak, pluss at ene siden er litt lavere enn den andre (belgene er hel og fin) Liten vibrasjon i rattet når man kjører (hjullager er byttet, men kun et) Hel og fin med beige skinn, navi, telefon, soltak, h.feste ++ En liten rustflekk på ene bakskjermen, og en liten på bagasjeluken. Under er den fin. Lakken hadde hatt godt av en polering, og det er 2 små bulker jeg så i en spesiell vinkel når solen traff, men ikke noe man ligger merke til. Den lå ute for en stund siden, men luftfjæring begynte å tulle så den ble fjernet igjen. Sliter med at det ikke er nok timer i døgnet til å få fikset tingene. Vurderes solgt som den står nå til rett pris, ellers blir den fikset og lagt ut på nytt
  8. Kan prøve å sitte strøm rett på. Nå er forøvrig feilen borte, men ser jo at det er forskjell på høyden på høyre og venstre side.. Er snakk om halvannen cm ca. Hva kan det komme av da?
  9. De ser like høy ut. Men syns egentlig den ser litt lavere ut bak enn fremme. Kan jo være jeg må heve den litt med diagnose. Vet ikke halv Hva den feilmeldingen betyr. Byttet begge to forresten
  10. Kan det være så enkelt at det ikke er nok strøm på batteriet til å drive nivåregulering? Jeg tok opp to av vinduene mens bilen gikk nå, og da koblet navigasjonen ut, og speedometeret ble mørkt i to sekunder. Bilen gikk tom for strøm før belgene ble byttet da kompressoren prøvde å pumpe opp etter jeg var gått derfra
  11. Hei En luftbelg sprakk en tid tilbake og er nå byttet. Får fortsett opp selflevel susp inact. Har Google det men det er liksom ikke noen klare svar på hva dette er. Noen som vet hva det kan være? Bilen holder seg oppe og jeg hører ikke kompressoren gå. Sikring 50 og 51 er ok Er snakk om 01 mod e39 stv
  12. Noen som vet hvordan man får ut denne pæren fra baklyset på selve luken? 00mod 525 touring. De andre pærene fulgte med dekselet men den siste står fast i lykten. Begge sider. Prøvd å vri
×
×
  • Opprett ny...