Gå til innhold

timsvang

Medlem
  • Innholdsteller

    5
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Kjøretøy
    BMW 320i E92 2009

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

timsvang's Achievements

  1. Hei, både ja og nei. Har du noen av de samme problemene? De mente at de vanosdreva ikke behøvde å byttes siden de ikke var slitt. Men om det er feil med dyser, burde det ikke slått ut på en diagnose? Etter en tur fra drammen-bærum-drammen så har bilen utrolig nok gått bedre i det siste. Aner ikke hva som skjer her ass. Takk for svar og tips gutta
  2. Har lenge hatt problemer med ujevn og fattig gasspådrag, bilen går dritt. Etterhvert fikk jeg problem med tomgangen, den var trøblete å starte. Hørtes ut som den startet på 3 sylindre. Etter en diagnose på billia kom de frem til at registerkjedet måtte byttes, dette byttet jeg og problemet var bedre, men ikke borte. Den starter ofte lettere, men er ofte som beskrevet over. At bilen drar ujevnt og dårlig er der fortsatt og jeg blir gal av alle mulige problemene på en såpass lite kjørt bil!! Om det er noen som har noen tanker, tips eller erfaringer setter jeg stor pris på å høre!! Leser mye om det her og det virker som det kan være hva som helst. Registerkjede og oljebytte + filter ble gjort for 1 uke siden. Coiler ble byttet før dette på garanti + tennplugger. BMW 320i E92 2009, N43. 84000km.
  3. Okei, tusen takk for svar!! Har bestilt time på billia så får se hva de finner ut av. Er det noe billigere sted å skaffe deler enn GS? Finner lite på nett.
  4. Takk for svar! Har nå skrudd ut Nox-sensoren og denne var full av sot. Rengjorde den og ting virket greit i noen dager, deretter tilbake til samme problemet. Har søkt litt rundt, og har lest om at den får for mye bensin (running rich står det på engelsk). Kan det være problemet, at da soter lambdasonden seg igjen??
  5. Første gang på forumet her, har null peiling. Har hatt noen kompiser til å bruke scanner, Feilkode: 30EA DeNox Catalytic converter sulphurized. Føler jeg ikke har like mye motorkraft som jeg burde hatt, den rykker og napper når jeg drar på. Noen ganger er det dritt å kjøre den, men innimellom så merker jeg ingenting til problemet, og alt virker fint. Dette problemet har vart en del mnd. Så har det dukket opp et nytt problem. Bilen bruker gjerne 4-5 sekunder på å starte, når den da starter så høres det ikke riktig ut. Nåla på instrumentet hopper litt og den rister noe. Lukter også veldig bensin når den starter. Setter stoooor pris på hjelp fra folk her, takk på forhånd. 320i E92 2009, 79000km.
×
×
  • Opprett ny...