Gå til innhold

X-drive

Medlem
  • Innholdsteller

    6
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Kjøretøy
    BMW X5 3,0 d 2009

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

X-drive's Achievements

  1. Ja det blir jo å koste litt, men ser jo det er skrevet at det kan være snakk om kort tid før neste ryker. Nå vil jeg bare ha alt i orden. Har vært noen søvnløse netter, å nå kjører jeg rundt i en Honda HR-V😩. BTW. Her er tips til en enkel injektor tesj jeg har laget. Funker fint. Mutter fra hydrolikk kobling, en 10 mm bolt, som jeg har slipt hodet av slik at den passer inni mutter, og en vekt skive. Denne kommer man greit til også på syl 6.😄 IMG_0088.MOV
  2. Da er nye injektorer bestilt. Bytter alle 6. Kan faktisk kode injektorer med Min Foxwell😄. Så er det bare å håpe at det ordner seg. Takk for alle svar.
  3. 👍🏻Takk for info. Er væl bare å bestille nye. Delespesialisten.no har Bosh til litt over 3000 kr. stk.
  4. Hei takk for svar. Hvordan lokaliserte du disse 3. Fikk du også opp feilmelding på samtlige dyser?
  5. Hei. Har problemer med min X5 3.0 d 2009. Bilen stopper plutselig under kjøring. Akkurat som tenningen blir slått av. Ingen varsellamper, alt dødt. Når bilen står i ro er det bare å ta ut nøkkel, sette inn igjen å trykke start. Bilen starter opp som normalt. Nå skjer det bare oftere og oftere. Kan også være bilen må stå kitt før den starter igjen nå. Når jeg kobler opp min Foxwell nt 510 får jeg injector activation feil kode på alle injektorer. Det er vel ikke mulig at alle er gåen? Rail trykket ligger på Ca 352 bar på tomgang og på lavtrykks siden er det Ca 4 bar. Hva kan være årsak til at jeg får opp feilkoder på samtlige injektorer. Håper det er noen hær inne som kan komme med gode råd.
×
×
  • Opprett ny...