Gå til innhold

e301984

Medlem
  • Innholdsteller

    66
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Bosted:
    oslo
  • Kjøretøy
    BMW E30 BMW E61

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

e301984's Achievements

  1. Bilen sto på tørk på verkstedet i 3 uker å de sugde opp 20l vann. de ble byttet noe kopper til noe bolthoder inne i venstre bakdør visstnokk. har ikke blitt noe mere vann etter det ble gjort
  2. Bilen står til tørking på verkstedet nå før de skal feilsøke videre.. har skrudd ut førerstol og høytaler i gulv og sugd ut sikkert 10l vann. skal sjekke ut døra om de ikke gjorde det i dag
  3. Har en BMW e90 2006 325i uten takluke hvor vann fyller seg i gulv bak på venstre side. jeg kjørte 60mil igår hvor de første 20mila i sludd etter det var det ikke nedbør men vannet fyllte seg fordet. tømte sikkert 10l vann fra gulvet bak venstre side. det var ikke noe vann på høyre side. hvor kan dette komme fra. det virker tørt rundt pakkninger på alle dører og bagasjerom. bagasjerommet var tørt Hvor kan problemet ligge? Takker for svar
  4. Det var kompressoren som var defekt. eller ventilene til kompressoren. byttet begge deler og nå fungerer det
  5. Jeg demonterte luftkompressoren i dag og sjekket etter lekkasjer. fant ingen lekkasjer og kompressoren fylte begge belgene med luft. slangene virket bra. begge sensorene fungerte. demonterte kompressor og rengjorde det jeg kunne men det var veldig lite sand inni den. og den starter og går men stopper etter en stund så kommer feilmeldinga opp. eneste jeg kan skjønne som er galt er enten at kompressor ikke klarer å fyllle belgene med nokk trykk eller den ventilen/fordeleren som sitter rett etter kompressor( vet ikke åssen jeg skal teste om den fungerer) lot belgene fylle seg opp før jeg senka bilen å da gikk den helt til bånns igjen.. så hva kan være galt da? eller hvordan finner jeg det ut? må jo være kompressoren?
  6. Byttet sikring til kompressor og den startet igjen men klarte ikke løfte bilen. kan det være fordi den ligger helt nedpå? skal prøve å jekke opp bilen å starte opp igjen. sikkringen gikk ikke igjen.
  7. Jeg har en BMW 525XDAT 2009. jeg har fått opp feil: level controll system ground clearance and driving comfort reduced. avoid high speed. har fått opp level controll failure før men den har kommert og gått. Nå ligger bilen helt nedpå bak og kompressoren jobber ikke. jeg kjørte med henger da dette skjedde. hvordan går jeg fram for å feilsøke dette? Takker for svar
  8. Skal bytte veivhus ventilasjons filteret på min BMw 525dat xdrive 2009. hvordan går jeg fram? Noen som har link til diy??
  9. Ble effekten merkbart bedre?
  10. Fjerner man katalysator også så går den vell ikke gjennom eu kontroll osv? Ingen som vet sikkert?
  11. så jeg må fjerne katalysator også når dpf blir fjerna?
  12. Jeg tenkte og ta jobben selv og fjerne dpf og montere downpipen. jeg har en som kan kode/programere det for meg. men er det mulig og kun kjøpe downpipe av deg? jeg finner mye downpipe til prefacelift men ikke så mye til min 525xdrive e61 2009
  13. Jeg har tenkt tanken på å rive ut innmaten. men tenkte det var greit å ha dpf hel i tilfelle det ble problemer med eu kontroll med downpipe.
×
×
  • Opprett ny...