Gå til innhold

BMW LOVE

Medlem
  • Innholdsteller

    13
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Hordaland
  • Interesser:
    Nyfrelst BMW elsker! Er interessert i alt fra felger til tak rails:):)
  • Kjøretøy
    520i TOURING (E39) 2000

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

BMW LOVE's Achievements

  1. Kult! Men, så jeg riktig at du skrev en plass at du har brukt 19.000 kr på prosjektet? Blir nok for heftig for meg det da, med god margin.
  2. Ouch.. skjønner. Kjipt det da for deg. Men, skal styre klar da! Takk for nye linker:)
  3. Ja, begynner å skjønne litt mer av gangen i dette nå. (er ikke bare bare å være helt grønn ). Har sjekket både weabsto og defa nettsider mm. Men, er en webasto som passer til trallen min noe som er mulig å få tak i some bruktdel fra BMW høgg e.l? Eller må man kjøpe nytt? Kunne kanskje godsnakket med Gabz om den fjernkontrollen hans også, men det gjør kanskje kablingen enda mer komplisert?
  4. Skal sjekke, men du har nok rett. Takk for svar
  5. Jepp! Funket som en kule da, gitt. Burde tenkt på å prøve det selv! Takker og bukker.
  6. Haha, nei det er det og såklart. Har sittet nok morninger og blåfrosset i evigheter i nattekald bil. (må bare si at rattvarmen i min er helt genial btw! nektet nesten å tro det da jeg oppdaget at den hadde det ) Men, sitter og ser på DEFA sidene nå... mye forskjellige greier, gitt. Har du noen anbefaling, eller hva har du, for å si det sånn? Og selve motorvarmeren, kan en dødelig person montere den selv? Eller må man på verksted? Ellers er det jo litt trist å montere en masse stæsj i doningen hvis bilen har opplegg for det mest allerede integrert.. men, er ikke sikker på om jeg skjønner dette helt. I teorien så kan bilen via tidsstyring sette i gang kupevarme etc. fra batteri, slik den er? Eller er jeg helt i tåkeheimen her?
  7. Sorry, jeg får bare denne feilmeldingen når jeg prøver linkene dine (men takk anyway!
  8. Har samme spørsmål, gitt! Er sykt interessert i få i stand en eller annen form for motorvarming på god-bilen ('00 E39 520i Touring). Fikk skikkelig angst her for ett par uker siden da det var minusgrader og bilen plutselig slet alvorlig med å komme i gang på morningen. Ellers starter og går den som en drøm. Kan aldri tenke meg at det er bra for starter etc. å tvinge den i gang på den måten x-antall ganger i vinter, så noe må gjøres! Først så trodde jeg at der var fullt opplegg i bilen for det, da jeg satt og finleste manual etc. (nettopp fått bilen;) men, viste seg at det bare sto beskrevet uten at min bil har det (eller?). Så nå har jeg sett rundt etter info, men ikke så lett å finne. Er der noen som kan lede meg på rett spor? Trenger ikke å være fancy, så lenge det funker! Kan endelig legge ledning ut fra huset om så er. Men, høres jo sykt deilig ut med en fjernkontroll og at det bare trekker fra batteriet på bilen.
  9. min E39 gjør dette også. mener dette var ganske stadard prosedyre på alle biler "før i tia". føltes kjent, ihvertfall. men, syntes det var litt old school når alt annet på bilen er såpass fancy. kan det altså kodes bort hvis man setter i gang med den slags? (er ikke lavt batteri på bilen btw!) er rimelig PC oppegående, så lurer på å anskaffe adapter etc. anyway..
  10. Har nylig fått en 520i Touring 2000 mod. Selv om den er i eksepsjonelt god stand (velholdt!) trenger den også masse kjærlighet og en del ting skiftet ut. Vil deler fra din høggebil passe til min?
  11. Hei! Er dette for modeller med takrails? Har 520i Touring 2000 med rails. Vil disse passe?
  12. Sorry, mistet login'en her ved PC bytte. Men, tilbake nå:) ..du, de linkene er døde, dessverre. Har du noen annen info om de knappene? navn på dem som solgte, eller noe delenummer e.l.?
  13. Hei! Hvor fant du knappene? Har akkurat samme problem, men på venstre knapp.
×
×
  • Opprett ny...