Gå til innhold

NewUser

Medlem
  • Innholdsteller

    10
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

NewUser's Achievements

  1. Takker for svaret, men jeg regner med det er et generelt svar og ikke noen personlig erfaring som ligger bak det svaret?
  2. Hei. Hvilket verksted er å foretrekke for min BMW her i Gjøvik?
  3. Oki. Takk for info...
  4. Det kan jo skje om de klossene er såpass slitt at sensoren markerer det på den måten. Jeg skal ikke være bombastisk her, men bare en tanke om hva det kan være... Kanskje mer et håp om hva det er på min bil... he he
  5. Slitte bremseklosser? Har samme indikasjon selv, men ikke sjekken mine klosser enda.
  6. Motoren begynner ikke å gå dårlig før temp. nålen står rett opp. Det er nesten som å slå på en bryter.
  7. Ingen motorlampe som lyser. Lambda blir vel varm lenge før motor blir varm?
  8. Sensorene ble byttet som feil på diagnose ja. Ikke tatt ny diagnose. Motoren gikk dårlig før LMM ble skiftet og forandret seg ikke etter at ny LMM ble montert. Skal sjekke om der er noen falskluft.
  9. Den fusker også litt ja. Det ble skiftet bankesensor og kamsensor en uke etter bytte av termostat, da motoren stoppet plutselig første gangen den fikk kjørt lenge (45 minutter) etter skifte av termostat. Den fusket litt før skifte av termostaten også.
  10. Hei. Har en 316Ti compact som snart har rullet 300'. Det er en 2003 modell med motor N42 (1.8 l. bensin). Jeg fikk i november skiftet termostat fordi motoren ikke ble skikkelig varm. Etter det, så går ikke motoren skikkelig, når den blir varm. Den går greit før den blir varm, men når temperaturen er der, så virker det som om 50 hester sovner. Har skiftet luftmengdemåler og luftfilter. Hva kan prøves videre.
×
×
  • Opprett ny...