Gå til innhold

Tindis

Medlem
  • Innholdsteller

    8
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Mjøndalen
  • Kjøretøy
    BMW F11 - 520D, 2011 mod

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

Tindis's Achievements

  1. Bilen er på verksted og blir reparert. Når bilen er ferdig blir den sendt på shine og polering for deretter å legges ut til salg.
  2. Byttemotor er ikke løsningen på dette! Alt som har vært i kontakt med diesel må byttes/renses! Bytte av dyser, rail, høytrykkspumpe, filter m/varmer, rør og slanger, pumpe i tank. Tank renses! En stor jobb med mye demontering. I tillegg Innkoding av nye dyser, fylle full tank og lufte dieselsystem og sletting av feilminne. Får utført dette for 77’ ink mva. Men som sagt, nå blir det bensin fremover og for dere med dieselmotor: tegn motorskadeforsikring så snarlig som mulig!
  3. Heisann, Jeg har sjekket med flere verksteder, bilmekanikere og bilinteresserte denne saken. Det viser seg at dette er ganske utbredt (ikke bare på BMW’r) og at det er mange med samme problemet! Flere verksteder vil ikke ta jobben grunnet kompleksiteten! Utbedre en slik feil er en av de større jobbene man kan gjøre på disse bilene og de aller fleste (av de som tar på seg jobben) tar ca 90-100 000,- for dette! Mitt råd til dere med dieselbiler: inngå maskinskadeforsikring! Nå blir bensin på meg!
  4. Takk! Har hatt bedre dager😥 Rett å slett litt oppgitt😩😩
  5. Takk for tips👍🏻 Skal sjekke litt forskjellige alternativ!
  6. Har du erfaring med dette?
  7. Ingen maskinforsikring. Vanlig kasko dekker ikke dette og man må ha spesifikk maskinforskring..............
  8. Hei, Noen som kan hjelpe meg med tips? Min F11 (520D - 2011mod) havarerte og det er fra Billia konstatert spon I diselsystemet! Iflg Bilia kommer dette fra tørr høytrykkspumpe som har avgitt spon som er I hele systemet og de anslår rep til ca 100 000,- Dette kan da umulig stemme? Hva gjør man med dette?
×
×
  • Opprett ny...