Gå til innhold

Nebbdyr38

Medlem
  • Innholdsteller

    9
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

Nebbdyr38's Achievements

  1. Hei, har en bmw e60 525D 2007 me coilovers fra Supersport. Den ene fjæren forran på høyre side er knekt å lurer på hvor jeg får kjøpt ny eller om noen selger. Søkte opp nummeret fra TUV papiret (RSF 81025) å fant en fjær fra merke AP, dette passer vell ikkje? Bilen skal egentlig på EU innen 3 dager
  2. Hei, har en 525D E60 2007 som ikke vil starte pga feilkode på EWS, har ringt å lurt til eg blir gal. Er det noen i nærheten av Stord i Vestlandet som kan hjelpe meg å kjøre en ny sync på dette? Har ikkje ISTA eller INPA utstyr, vært uten bil i 1 uke nå.
  3. Foringene eg fekk av verksted er Meyle, leverte dei inn igjen å fekk dei til å bestille fra koed av merket Lemförder, koed sa at dei ikkje hadde nåke annet enn 52mm som di sier skal passe. Nederste bilde på innleget fekk eg av koed sammen med dette svaret: `Dette måler 52mm i diameter. Det samme gjelder de andre vi har på lager fra alternative leverandører. Enten det er snakk om OEM (Lemförder) eller rimeligere varianter.` Prøver å skaffe meg brukt spindel med bra foring, sure penger å tidsbruk med tanke på å demontere håndbrekk wire osv, eller kjøpe nye spindler til 14 000kr sviende penger. Kanskje nåken her så har til rimelig pris?
  4. mulig å sveise med TIG på foringen å dreie den i benk etterpå så den blir 0,03mm større?
  5. kjøpte eit sett brukte spindler på facebook som og hadde foringer med større enn 52mm, å det va ingen tegn til rust/korrosjon når eg pressa dei ut, men sider dei heller ikkje passa så kjøpte eg eit sett til å samme problem, fins da ein side med dimmensjon av sånne deler? litt rart att totalt 3 sett spindler har samme mål, og dei nye ikkje passet nåken av dei. (eine settet hadde berre byttet foringer 1 gong tidligere)
  6. Hei, har ein BMW E39 523i fra 1999 (skiltnummer SC92538) hadde bilen på verksted å blei ringt opp av de når dei hadde tatt ut gamle foringer å sa at dei nye foringene ikkje passer, usikker på merket som sto i fra før, men eg har målt det til 52,3mm - 52,5mm etter eg har pusset vekk drit som lå igjen på foringen, bestillte nye spindler men dei og passet ikkje dei nye foringene til. dei nye foringene er 52mm. har aldri hatt problem med dette før når eg bestilte frå schiedman. kan nåken forklara meg ka som er problemet og hvor eg får kjøpt foringer som er mellom 52,3mm til 52,5mm
  7. Har bilder frå ein side eg søkte om bilen med tanke på år og motor, mulig å sjå ka slags eg må bytta?
  8. Hei, har ein 523i frå 1999 med 2.5L automat som har begynt å tulle seg, gjekk tidligere i nød med melding «engine failsafe program» fant ut at den gjekk på 5 stempel, byttet alle tennplugger å ein tennspole å funket bilen godt fram til siste to måneder, No går den ofte i nødmodus « engine failsafe program» og «trans failsafe program» har tatt feilsøking med Carly å fekk opp masse feil, kan nåken forklara med hva dei ulike kodene er å hva som må fiksast?
  9. Hei, prøvde å koble Sub og forsterker på mandag men endte opp med at eg ikkje fekk lyd i bilen, kjørte til Thansen å fekk kjøpt ISO Adapter som sto at passet min BMW 523ia E39 frå 1999. tok ut den originale spilleren å satt i adapteren å plugga den til ledningene videre til den nye spilleren, spilleren starta fint å alt va rett, men kom ingen lyd så kjøpte ny spiller, men det samme skjedde igjen, ingen lyd. Så ser eg at pinnene ikkje stemmer ilag på Adapteren eg måtte kjøpe, ser ut som høytalerene ikkje har sånne plugg koblinger, ka må eg gjer for at eg kan koble sub å forsterker? Er lagt opp 4 plugger fra før men usikker om det har blitt brukt av tidligere eiger er bytta høyttalere bak trur eg, for dunker bra og er veldig bra lyd til å vere original, ikkje sikkert da har nåke å sei, men just in case🤘🏼 Takk for svar på forhånd
×
×
  • Opprett ny...