Gå til innhold

anonnorth

Medlem
  • Innholdsteller

    4
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

anonnorth's Achievements

  1. Takker så meget for hjelpen, det blir diesel.
  2. @Marius2002 Jeg har nå lest meg litt opp på disse kjederegister motorene og kommet frem til at det burde være et trygt kjøp så lenge man får sjekket opp at register et byttet eller at jeg får byttet det snarest, registeret har litt kjip plassering, men det lar seg vell gjøre på egenhånd om man er sånn passe kompetent og har riktig utstyr? Det er et par biler jeg har sett meg ut, om jeg kunne fått F20 eller F21 så har ikke tre dør så mye å si, det er mest E8* som er ønsket i 3dørs. I all hovedsak denne BMW 1-serie 118 D 143HK M-SPORT XENON LED HIFI SOUND CRUISE PDC DEL 2009, 191 200 km, kr 89 900,- Men det er flere på listen som vurderes BMW 1-serie 116D Automatgir, Sportsseter, Park sensor, 2012, 167 948 km, kr 99 000,- BMW 1-serie 116D 2.0 - Sportseter, Xenon, DAB, ca. 190hk 2013, 72 000 km, kr 112 000,- BMW 1-serie 118 D 2.0-136 D M-sport 2008, 155 000 km, kr 78 719,- BMW 1-serie SPORTSBIL! M-tec, 116 I 2.0-122hk, DAB+, bensin, lav km 2010, 110 500 km, kr 89 000,- BMW 1-serie 116 D 2.0 MED 16 MND. RÅ GARANTI! Påkostet Kr. 90.000! 2011, 151 700 km, kr 93 775,- BMW 3-serie 318DT 143HK (2.0) TOURING PANORAMA NAVI BUSINESS CRUISE 2009, 149 000 km, kr 89 775,- BMW 3-serie 320 I 2.0-170 2008, 167 000 km, kr 109 775,-
  3. Takker så meget for et utfyllende svar, skjønner hva du mener, har allerede hatt et par nyere modeller på handa til 100k og lavere km, men de blir solgt fort som fy.. Er et must at den er tre-dørs, er sånn passe opptatt av utseende på bilen og de to bakdørene tar livet av looken på 1-serien. Jeg er ikke ute etter en veldig gammel bil, har kjørt billig 20år gamle modeller i mange år og sett meg nødt å kjøpe ny bil hvert 2-4år. Nå vil ha noe jeg kan kjøre uten å måtte bruke en formue ved hver EU-kontroll, bilen kan være maks 10år gammel. Ser at registeret på disse motorene er hit or miss, men de tar vell ikke kvelden uten forvarsel?
  4. Hei, Jeg har sett meg ut en nydelig liten sak av en 1-serie 118 D 143HK M-SPORT. Men jeg synes den har rullet litt vell langt, min forrige bil var en Audi 1998 A3 1.8T, 11år eldre og rullet 220k og da var det faktisk ikke mere bil igjen, den blir spiker nå. Har satt meg et budsjett på 100k og bilen jeg ser på nå går for 90k fra forhandler med 3måneders garanti. Det virker litt mye å betale for 90k for en 10år gammel bil som snart passerer 200000km. Hvordan er disse bilene med rust og drivlinje? Hva må jeg regne med av reparasjoner frem til 250km? Er det mulig at jeg kjører så langt uten noen store ting? Hva burde jeg være obs på med kjøp av en slik bil? Jeg er motormekaniker på båt så det er en god del arbeid jeg kan gjøre selv, men er ikke så veldig interessert i å kjøpe et fremtidig rep objekt.
×
×
  • Opprett ny...