Gå til innhold

Torheie

Medlem
  • Innholdsteller

    8
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Kjøretøy
    BMW e91

Torheie's Achievements

  1. Pumpa går ikke. Og det er ikke signal frem til den heller. Ei heller Funksjon i REST knappen.
  2. Ja. Det ble byttet termostat på den nå i uken. Og det ble brukt vakuum ved ny kjølevæske. Så det skal ikke være luft der... Merket i dag ar det kom litt temperert luft ut når jeg lå på E6. Men ble fort kaldt da jeg kjørte av...
  3. Er det noen «kraner» som åpner/lukker for tilførsel av kjølevæske inn til den lille varmevekslere som sitter inni bilen? Ser vel for med at varmeveksleren som er tett. Men trenger tips på andre ting det kan være? Noen som har testet radiator rens? Kan den fungere? Eller er det bare bortkastet... //Tor
  4. Har ikke bruker der nei. Men ser ut til at den også er lukket. Samme funksjonalitet hos www.bmwtis.com?
  5. Jo det kommer litt varme, men ikke mye. Han som har skrudd på den sa at når bilen sto i ro så fikk han temp på 80-90 grader på indre sensor... Under kjøring merker man at det blir litt lunk i bilen, men ikke varmt, når apperatet står på 28 grader...
  6. Noen som har et slikt diagram liggende? Har også ikke funksjon i "REST" (residual engine heat) knappen inne i kupeen - Ingen som vet om det er sikkring eller relé som sturer denne eller er alt via ECU?
  7. Hei Jeg har en 318i e91. Som ikke får varmen inn i kupeen. Har nettop byttet termostat, da jeg fant et tips om dette. Men fortsatt ikke noe varme inn i bilen. Etter nærmere undersøking viser det seg at det ikke kommer signal til til sirk. pumpen hverken ved oppstart (Vifte på en, max temp og gasspedal helt inn) eller ved oppnådd arbeidstemp på motor. Noen som har forslag? Er det noe relé som styrer eller sikring til denne? På forhånd takk mvh Tor Heie
  8. Hei Jeg går å funderer på å sette inn en 328i motor i min 318. Grunnen til at jeg ønsker å gjøre dette er at chassis på min er 100% strøkent. Men er ikke akkurat imponert av motoren. Den har vel sett sine bedre dager dessverre. Den bruker olje og vann og har noen feilkoder. Jeg har en 328i på hånden (står i Tyskland). Som har alt det jeg vil ha på min. Tenkte å bruke denne som donorbil. Så mine spørsmål er: - Noen som har gjort dette før? - Er det mye styr å få dette godkjent? - Noe jeg må tenke på når jeg henter donorbilen? (Er det kun mva som må betales?) -Andre ting jeg må være OBS på..? Ser frem til å høre fra dere...
×
×
  • Opprett ny...