Gå til innhold

møkkaleiBMW

Medlem
  • Innholdsteller

    4
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

møkkaleiBMW's Achievements

  1. 20k er ihvertfall ikke noe upris! Har du erfaringer med folk som gjør disse jobbene, går vell utifra at dette er svart arbeid? blir det gjort skikkelig?
  2. Er det nå jeg skal være en idiot og heller anbefale deg en prefacelift? Jeg har hatt begge, og hadde minst problemer med prefacelift. den hadde også gått betydelig lengre. På facelift utgaven røk det veldig mye, som ble fort kostbart... Jeg vil påstå at om bilen skal stå ute og tåle litt regn så er facelift mye mer sårbar, dette er gamle biler hvor det kommer lett fukt inni, på min gamle facelift røk det mye elektronisk duppeditter inni som blandt annet "girkassemodul" velger eller hva folk kaller den, den elektriske styreeneheten man velger gir med. En annen kamerat kjøpte en facelift, han har ikke hatt noe annet en småproblemer hele tiden og bruker sikkert 30 000kr i året på deler, spør du han så er gamle E39 en skuddsikker bil i forhold, og det sier vell litt om hvordan disse bilene er... Men når det er sagt, så er jeg ingen ekspert på disse bilene
  3. Husker at det var viktig og kjøre mineral olje på disse bilene før i tiden, hadde en 535ia som gikk på mineral, jeg var ung og dum og satte på fyllsyntetisk olje da dette skulle være best, motoren begynte straks og lekke som en sil... den hadde ikke noe unormalt forbruk før, men etter den kom fyllsyntetisk i den så måtte det etterfylles en gang i måneden... I ditt tilfelle med overhalt motor, tror du at det blir trygt og kjøre på fullsyntetisk? det bør vell gi en god del bedre smøreegenskaper og mindre sot enn mineral oljer
  4. Hei Har en 2011 530d med 140 000km på telleren, registerkjede her rasler og jeg ønsker å få dette byttet, problemet er at det er for dyrt i Norge. Fikk pris fra ett BMW verksted på 80 000kr....... Jeg skal uansett ned til Tyskland i Juni i overkant av 1 uke, tenker like gjerne og kjøre ned der og få byttet registerkjede, noen som har fått gjort dette før? Kjede er såpass slitt at jeg ikke kjører med bilen nå, men er ikke i tvil om at den fint klarer turen ned til Tyskland slik den er nå. Jeg skal hovedsaklig til Berlin, kan også levere bilen på ett annet verksted langs veien. Takker for svar
×
×
  • Opprett ny...