Gå til innhold

tommytea

Medlem
  • Innholdsteller

    6
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Kjøretøy
    BMW 118D m-sport

tommytea's Achievements

  1. Nei, original tilstand
  2. Ja det gir mening, men det jeg ikke forstår er hvorfor radiatorvifta ikke går.. burde vel gå selv om ac kompressoren ikke går?
  3. Bytta vifta, ingen forandring… er det sånn at N47 motoren ikke blir varm nok? Ac kompressoren går ikke, men målte trykket på lavtrykksiden til 0.
  4. God idé, tester det først. Takk.
  5. For det er det jeg målte i pluggen fra bilen inn på vifta. Sjekket også kablene for brudd helt fram til motoren siden begge har kontakt med hverandre, men de er hele. Nærliggende å tro det er motoren/styringenheten? kjipt å ikke ha ac nå som sommern kommer, siden kjølevifta ikke går på slår den ikke inn ac kompressoren.
  6. Hei. 118D 2008 mod N47 motor. radiator vifta vil ikke starte. Den får 12v inn og 3,5v inn på styrestrøm kabelen. Det er kontakt mellom polene, men usikker på om det er rett? noen som har kjennskap til disse?
×
×
  • Opprett ny...