takk, det var det jeg tenkte også, derfor har jeg kontaktet merkeverkstedet i forkant og forklart grundig hva som har skjedd siden sist bilen var hos dem. Men jeg får visst bare beskjed om å levere nøkkel, noe sent å få vite om det nå dagen før. Om det er mye fuss med den utlesningen, burde jeg kanskje flytte timen? Dersom verkstedet trenger å være mer forberedt, med tanke på at jeg ønsker et effektivt verkstedsbesøk kostnadsmessig, og at mest mulig blir gjort? (Som å få fikset de bremsene, og få avklart om jeg bare kan kjøre videre med de andre feilene. Eventuelt finne ut hvorfor den går i nødmodus. Bilen er jo gammel nå og synger på siste verset. Begrenset betalingsvillighet på den nå, og mye er investert i den siste tid).
Jeg kan ikke bil , hva menes med drivverket, med tanke på den ristingen jeg opplevde en gang (nedbremsing i rundkjøring, bilen begynte å riste infernalsk. Jeg restartet, og slet litt med å få start på den igjen. Noen her inne antydet registerkjedet,men det er altså byttet, sammen med kanal, hos ikke-merke-verksted, kan det ha vært utført dårlig arbeide)? Snapdrive nevnte også noe med registerkjedet da jeg fremstilte problemstilling, og ba meg ta dette med merkeverksted for riktig verktøy. Kan det være det fremdeles er noe feil med kanal og kjede? Er det det du mener med drivverket?