Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

HI-FI-LASSE USERIØS

Kjørt 7 tima når eg fekk meldinga

"Jeg beklager å måtte si det her. Men jeg var får å hente felgene nå. Men er en kompiss som har lånt dem og lagt dem igjen i Sigdal. Det her visste jeg desverre ingenting om"

Tenkte at dette var jo litt irreterende, men felgene ville eg ha, så drammen eller sigdal, spelte ingen rolle... Ringte og ringte med jamne mellomrom i nærmere 3 timer. Ingen tok telefonen.

Bestemte meg deretter å oppsøkte adresse eg fekk oppgitt av 1881 i Drammen og gjekk å ringte på døra der han skulle bu. Ut kom en annen mann som sa han kunne konakte han som skulle selge felgene. No tok 'Overaskende nok' selgeren telefonen.

Mannen som vi møtte på døra sa at selger hadde sagt at "Han ikkje visste hvor felgene var"

Så ringte vi oppigjen, no tok selger telefonen, han sa han hadde to felger på fanget og to av dem låg i Sigdal, skjønnte ikkje heilt problemet, men sa eg kunne hente felgene på fanget for så å dra videre til sigdal. Men det var ikkje så lett... For der va låst på sigdal. Samtalen gikk som følger

Eg: Kan hente dei andre 2 felgene på sigdal eg

Selger: Øh, nei der er låst

Eg: Kunne du vert så venelig å vært med/lånt meg nøklene da?

Selger: Nei er ikke jeg som har dem

Eg: Ja hvem da?

Selger: En kompiss

Eg: Kan kompissen din låse opp da kansje?

Selger: Nei han har flytta

No begynte eg virkeli å få nok, og spurte hva som egentli var problemet og hvorfor han ikkje kunne sagt fra før. Var trossalt bare ein halvtime unna drammen (Og det etter å ha kjørt i 7 timer alt)

Han svarte berre med at "du kunne isåfall spart deg for den siste halvtimen da"

DETTE ER DET VERSTE EG HAR VORE BORTI NÅR DET KJEM TIL SELGARE: Og en liten ting til deg selger:

-Synest dette var meget useriøst av deg. Neste gang lar du vere å legge ut for salg ting du ikkje har/veit hvor er, ja i det hele tatt, så andre personer slepp å oppleve det same!! Vi hadde ein avtale og du braut den til de grader!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har til nå både solgt og kjøpt masse deler av pålitelige og trivelige forumbrukere her inne. Er for mange å ramse opp da jeg ikke har oversikt over alle, men dere vet det selv dersom dere selv ser dette innlegget. Meget godt fornøyd til nå :)

Men så til saken. Før eller senere måtte det bare skje. Vil advare samtlige her inne om en svindler som kaller seg 335Tic som visstnok hører hjemme i Horten eller Mosjøen. Han har svindlet to brukere her inne, og jeg har muligens avverget et tredje svindelforsøk. Politiet blir satt på saken på fredag, så jeg håper på en løsning av ett eller annet slag etterhvert.

Bryr meg ikke om å legge ut saken i sin helhet akkurat her, men for dem som er interessert står det meste i denne tråden (salgstråd som jeg delvis har "tatt over"):

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=109069&highlight=

Dersom noen her inne kan komme med relevante opplysninger om denne brukeren, mottas disse med takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så til saken. Før eller senere måtte det bare skje. Vil advare samtlige her inne om en svindler som kaller seg 335Tic som visstnok hører hjemme i Horten eller Mosjøen. Han har svindlet to brukere her inne, og jeg har muligens avverget et tredje svindelforsøk. Politiet blir satt på saken på fredag, så jeg håper på en løsning av ett eller annet slag etterhvert.

Bryr meg ikke om å legge ut saken i sin helhet akkurat her, men for dem som er interessert står det meste i denne tråden (salgstråd som jeg delvis har "tatt over"):

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=109069&highlight=

Dersom noen her inne kan komme med relevante opplysninger om denne brukeren, mottas disse med takk :)

Dæven, og jeg som nesten handlet den nokia fonen av han :shock: Thanks god at jeg ikke hadde spenn 8) for en gang skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...