Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Impreza RX: Seriøs.

Solgte han et sett E46 m3 evo-look felger.

Han overførte halvparten på forskudd, jeg sendte felger (Et par dager forsinket pga jobb o.l.) han mottok felgene og i dag stod resten av pengene på konto ;)

Edit: Har også byttet til meg et sett baklykter med originalsota topp og matchende sideblink til E36 sedan, mot et sett m-pedaler og m-girkule med "bmwkizn". Alt gikk knirkefritt, og han sendte lyktene så fort at jeg et øyeblikk trodde han hadde superkrefter :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Useriøs! BMWT ville jeg ikke anbefalt og handle deler av etter min mening..

Jeg har nå ventet i over 2 uker på en hjerne fra han! Og han sier at han har rotet vekk sporingsnummer og at det har skjedd noen feil på posten..

Så han skulle skjekke dette opp! Også for sikkerhetskyld skulle han sende sende en til da, ble sendt som brevpost da dette haster litt. og der rotet han vekk kviteringen på den også vist, hehe:o så jeg har vært veldig tolmodig og stolt på han.. og først i går fikk jeg sporingsnummer etter mye mas og prat! også da sto det at den var innlevert på postkontoret 24.11!:P så ringte opp og skjekket det på postkontoret, og det stemte at han ikke leverte den inne føre da.. så han har juge hele tiden og sakt denne var på vei, og at noe har skjedd under sending og sånt. er dritt lei av det her! så Dette er ALLER siste gang jeg kjøper noe fra han ihvertfall!!

Bare sier dette for og råde dere.. han virket ihvertfall veldig ærlig og ordentlig! men for et RoteHue!

Eivind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Useriøs! BMWT ville jeg ikke anbefalt og handle deler av etter min mening..

Jeg har nå ventet i over 2 uker på en hjerne fra han! Og han sier at han har rotet vekk sporingsnummer og at det har skjedd noen feil på posten..

Så han skulle skjekke dette opp! Også for sikkerhetskyld skulle han sende sende en til da, ble sendt som brevpost da dette haster litt. og der rotet han vekk kviteringen på den også vist, hehe:o så jeg har vært veldig tolmodig og stolt på han.. og først i går fikk jeg sporingsnummer etter mye mas og prat! også da sto det at den var innlevert på postkontoret 24.11!:P så ringte opp og skjekket det på postkontoret, og det stemte at han ikke leverte den inne føre da.. så han har juge hele tiden og sakt denne var på vei, og at noe har skjedd under sending og sånt. er dritt lei av det her! så Dette er ALLER siste gang jeg kjøper noe fra han ihvertfall!!

Bare sier dette for og råde dere.. han virket ihvertfall veldig ærlig og ordentlig! men for et RoteHue!

Eivind

feiler deg? innlevert i går? var jo selv på posten flere ganger med dette styret her,og du har også fått tilsendt to pakker av meg,hva vet jeg om du bare har sagt du ikke fikk den siden den ble levert som brevpost? får du ta å skjerpe deg å heller snakke mer med posten. det har jo blitt bekreftet av posten at den hadde lagt der over lengre tid. tulling som legger meg ut slik uten å sjekke skikkelig opp i det. kunne tatt kontakt med meg før du skulle legge meg ut her. har jo hatt god dialog med deg hele veien,ikke mitt problem at posten rotet her. skikkelig dårlig gjort,jeg har sendt deg to ecuer og fått betalt for en pluss frakt for to stykker,så fortell meg hva jeg sitter igjen med ut av dette da??? får da være måte på...POSTEN BEKREFTET AT DET VAR DERES FEIL MED FØRSTE PAKKEN. TULLING EIVINOS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...