bmwkizn Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 Har solgt scooter til "terpe". Og en frontspoiler til "franke21m3sc". Gikk knirkefritt det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 Kjøpte CSL bakluke av |m0rten| og det gikk fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKise Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 Kjøpte ECU av Azeton, sendt til avtalt tid og i den standen jeg blei lovet, forhåndsbetalt Dette gikk som smurt, takk for fin handel ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|m0rten| Skrevet Mars 10, 2010 Share Skrevet Mars 10, 2010 Anbefaler spruddel som kjøper!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Mars 10, 2010 Share Skrevet Mars 10, 2010 weaver useriøs, kjøpte en del, pris og tidspunkt er avtalt for henting (LANGT unna). men så får jeg melding at han selger til en annen som bøy mer. en avtale er en avtale, ingen flere handler med denne ungen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stfoer Skrevet Mars 10, 2010 Share Skrevet Mars 10, 2010 Vær obs på opeth84 som sier han skal kjøpe, ber om kontonummer etc, og etter det skjer det ikke noe. Da har man gjerne holdt av til han og sagt solgt til andre potensielle kjøpere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aksdal Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 For en tid tilbake siden lå det annonser fra en kar fra øst europa som kunne skaffe sperre differ til div. bmwer. Jeg er nå i ferd med å handle en girkasse av denne karen, noen som husker annonsen, eller har hørt noe posetivt/negativt om han? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 Har handlet med han og det gikk knirkefritt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 Kjøpte en bensinpumpe av danielo her på forumet. Vi avtalte kjøp fredag, lørdag fikk jeg konto nr og overførte. Idag sier han pumpen er solgt til en annen, utrolig useriøst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 Ikke kjøp noe av BMW-Kimmern! meget useriøs type. Han solgte en 94mod e34 520i til en jeg kjenner, ombygd til 525i, bra bil litt små rust osv sto det i anonsen.. han hadde sakt att termostat måtte byttes, og lurte kjøper til og skrive under på att bil selges som rep objekt. Vedkommende som kjøpte bilen har ikke peiling på bil. Jeg og en til har sett over denne, og : Motor var en M50B20, Termostat har vert borret hull i, varmeskåret og sprokket topp!! Og bilen er veldig opprustet! Ikke verd di 20000 han betalte for den.. Tror denne bilen har vert veldig herjet med. Ikke verd 5000 en gang. Kjøper prøvde å heve kjøpet rett etterpå, men selger nektet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW318TDS96 Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 Kjøpte felger av Håvard///m3 meget fornøyd med handel med han bare ++++ viewtopic.php?f=13&t=146261 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 ............ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 Kjøpte et sett med lykter av koffer1987. Ingen problemer. Kjøpte dyser av fazerfreak, ingen problemer der heller Og enda mer skryt til sammigun. Kjøpte enda en bil av han, kjempeservice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 Kjøpte tåkelys av cheron . Rask til å sende , kan anbefales Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusea Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 anbefaler IKKE,BMW525ia. kjøpte et par m3speil av han + noe annet, fikk konto nr å overførte penga på fredag, å enda ikke fått noe, eller noe sporingsnr som han lovte. han ser meldinger jeg sender, men svarer aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå