Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Selger: nightmare

Kjøpte katalysatoren av han etter han fikk knust vinduene og holder på med "part out" for å berge seg noen kroner.

Utrolig seriøs, hyggelig og hjelpsom person å ha med å gjøre på alle måter.

Prisene på delene han selger er rimelig og ingen ting å si eller prute på, i motsettning til mange andre selgere her på forumet som at det er gull de selger og glemmer at det er snakk om deler fra biler på 15+ år

Så for å si det enkelt og greit, nightmare blir den første jeg blir og kontakte hvis jeg skulle trenge noe mere deler.

Takk for handlen nightmare

Mvh

Yngve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror han er nevnt tidligere i denne tråden, og jeg bekrefter at 635csi er som en drøm å handle med:) Han sendte pakken med en gang og ga meg sporingsnr og hyppige oppdateringer på hva som skjer. Veldig bra kommunikasjon.

Selv takk for en hyggelig handel. Akkurat sånn vi skal ha det her inne på forumet :)

Vet fra tidligere at folk kan være litt skeptiske til nye brukere, men Raggypants får hvertfall pluss fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har solgt endel deler på forumet i det siste, og med følgende hyggelige brukere :D :

(Jeg har en komplett liste på side 7 i denne tråden som jeg kontinuerlig har oppdatert siden jeg startet med kjøp og salg, og kan leses HER )

Solgt til:

Sirup-Racing (Manuell overlevering)

-Erik- (Seriøst og bra, forhåndsbetalte og jeg sendte)

Tuttifrutti (Holdt av vare til ham i en uke, og han betalte som avtalt, meget bra.)

Evenol (Seriøst og bra, forhåndsbetalte og jeg sendte)

e30 tic (Seriøst og bra, forhåndsbetalte og jeg sendte)

The hardcore Stril (Seriøst og bra, forhåndsbetalte og jeg sendte)

Arild G. (Seriøst og bra, forhåndsbetalte og jeg sendte)

Kjøpt av :

Baklie_E30 (Forhåndsbetalte og han sendte vare som avtalt)

Har også både kjøpt og solgt til E30Mtech2 uten problem :) (Manuell overlevering)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vant en "auksjon" her forrige helg på en Nintendo Wii som Joakim_fug skulle selge. Denne skulle da bli sendt på mandag. Har såklart ikke motatt noe og ikke fått noe svar fra han. Derfor:

Joakim_fug - useriøs og ikke til å stole på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har solgt endel deler på forumet i det siste, og med følgende hyggelige brukere :D :

Evenol (Seriøst og bra, forhåndsbetalte og jeg sendte)

Kan trygt anbefale oddis også. Veldig oppegående og seriøs kar. Handelen av shortshift gikk smertefritt! Bra pakket var det også! Håper det er flere av deg her inne, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle kjøpe en topp hos glennarl, de gikk ikje som planlagt...

fikk aldri noe svar på om den ble sendt dagen etter jeg avtalte det. tok ikke telefonen heller, men da en kompis ringte hadde han den enda for salg..

der gikk de to biltreffene i vasken !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg solgt noen m3 lamper og pansertrekk til Reintz her inne, han møtte opp og hentet delene. Bare positivt og melde. Tommel opp og 0 probl med og handle med han.

Solgte noen el vindusheiser til Steffenw, forhandsbetalte og tommel opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bauge Racing er ein fyr folk må holde seg unna, meget useriøs og sleip type. Kjenner fyren, skulle kjøpe en e30 325i av meg, tok den med på bane og herja den en hel dag og ødela bla diff og bunnpanne, for så å si at han ikkje skulle ha bilen likevel.. Og nekta jo selvsagt å betale for skadene.. J*vla k*ken! :evil:

Også årsavgifter er han sleip med, sier de er betalt uten at de er det når han selger bil.. Og gir blanke f*** i det..

Hørt historie fra noen år tilbake, skulle fikse ein moped for ein kompis av han, men endte i stede opp med å selge motor og grave ned resten..

Også årsavgifter er han sleip med, sier de er betalt uten at de er det når han selger bil.. Og gir blanke f*** i det..

Dere skjønner tegninga - SLEIP J*VEL, HOLD DERE UNNA!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...