Pilsen Skrevet November 12, 2010 Share Skrevet November 12, 2010 Kan noen fortelle hvorfor i helvette jeg har havna på denne lista: viewtopic.php?f=14&t=127910 over useriøse brukere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 12, 2010 Share Skrevet November 12, 2010 Kan noen fortelle hvorfor i helvette jeg har havna på denne lista: http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=14&t=127910 over useriøse brukere? Bare å bla til side 27 det Kjøpte topp fra bogen. Bra beskrevet, kjapp sending og godt innpakket. Mindre fornøyd med pilsen og kjeksen Da de begge plutselig stoppet å svare på pm, og delene ble aldi sendt. Eller, fra kjeksen ble de sendt en gang og sendt i retur pga overvekt. Ble vel aldri sendt en gang til. Edit: Har også handlet med 635csi. Bra beskrevet, pakket og kjappt sendt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet November 13, 2010 Share Skrevet November 13, 2010 Kan noen fortelle hvorfor i helvette jeg har havna på denne lista: http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=14&t=127910 over useriøse brukere? Bare å bla til side 27 det Kjøpte topp fra bogen. Bra beskrevet, kjapp sending og godt innpakket. Mindre fornøyd med pilsen og kjeksen Da de begge plutselig stoppet å svare på pm, og delene ble aldi sendt. Eller, fra kjeksen ble de sendt en gang og sendt i retur pga overvekt. Ble vel aldri sendt en gang til. Edit: Har også handlet med 635csi. Bra beskrevet, pakket og kjappt sendt. en sak har vel mer enn 1 side. men for å gjøre historien kort skal jeg ha meg fjernet fra den lista, da jeg ikke føler jeg er useriøs selger fordi delene ikke ble sendt, det ble heller aldri mottatt noen betaling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valset Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 anbefaler burnout18! delene var som han sa, ingen tull med sending når jeg overførte pengene først, så vil si han er en pålitelig og grei kar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 Kan absolutt anbefale å handle med ///lars ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 Kan anbefale Skaugen. Han sendte varen så snart penger var inne på konto, og alt var som beskrevet. Akkurat sånn som det skal gjøres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 anbefaler burnout18! delene var som han sa, ingen tull med sending når jeg overførte pengene først, så vil si han er en pålitelig og grei kar:) Akkurat samme opplevelse her! Smerte fri handel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 ImolaII skulle kjøpe 16:9 widescreen skjermenhet av meg, sendte den i postoppkrav til han, men han har aldri hentet den, og gir ingen tilbakemelding her på bimmers eller via mobiltelefon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 Kan anbefale Tic'n. Sendte pakka med engang pengene var overført. Veldig godt pakket inn og var i like god stand som han sa Veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Kan anbefale winchester. Gjennomførte nettopp en meget rask og hyggelig handel med ham. Tommel opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Kan anbefale Tic'n.Sendte pakka med engang pengene var overført. Veldig godt pakket inn og var i like god stand som han sa Veldig bra Veldig bra tilbake til gnilb Rask med overføring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 18, 2010 Share Skrevet November 18, 2010 Sikkert letter for vedkomne som lager listen om dere bruker grønn på positive og rød på negative tilbakemeldinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet November 18, 2010 Share Skrevet November 18, 2010 Kan anbefale S.Arnesen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet November 18, 2010 Share Skrevet November 18, 2010 Sikkert letter for vedkomne som lager listen om dere bruker grønn på positive og rød på negative tilbakemeldinger. Kom på det Skal endre det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet November 18, 2010 Share Skrevet November 18, 2010 Kan anbefale Tic'n.Sendte pakka med engang pengene var overført. Veldig godt pakket inn og var i like god stand som han sa Veldig bra Veldig bra tilbake til gnilb Rask med overføring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå