Kai-P. Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 Ikke handle med smOked! Skulle kjøpe et sett felger av han, budet mitt ble godtatt med beskjed via PM og SMS at jeg kunne hente hjulene dagen etter. Da jeg neste dag ringte han for å avtale tid og sted, sa han at det er en kompis uten telefon som egentlig er selgeren. Jeg fikk også et par andre nummer jeg kunne prøve å nå han på, dette var selvfølgelig bare tull. I og med at det plutselig sto solgt i annonsen hans regner jeg med at han i siste liten hadde fått et bedre bud og solgte dermed felgene foran nesa på meg uten å ville innrømme det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 Solgte ett sett felger og dekk til Ola. Kjørte og møttest på halvveien, enkel, rask og grei handel! Solgte ett dekk til nightmare, flott og enkel handel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rellik Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 Handla grøftelys av Chad tidligere i sommer.. Han holdt tilogmed varene av til meg i noen uker. Så ingenting å klage på her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 Hyggelig handel med Larsmagne olsen, sakene levert på døra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 Kennyboy90 Er en veldig kul og seriøs kar, tommelen opp for han. ikke noe tull. Så anbefaler han på det sterkeste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Toree er en seriøs kar man kan stole på! Han har allerede overført penger for en vare jeg skal sende i dag. Tommel opp for Toree..!! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 molid er hyggelig og seriøs fyr, anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toree Skrevet August 31, 2011 Share Skrevet August 31, 2011 Toree er en seriøs kar man kan stole på! Han har allerede overført penger for en vare jeg skal sende i dag. Tommel opp for Toree..!! :) I like måte Og ett STORT pluss var skikkelig innpakning av varen! Tommel opp for Jørgen Lie også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chad Skrevet August 31, 2011 Share Skrevet August 31, 2011 Handlet facelift nyrer av Nadia, tok 2 dager fra bud til jeg hadde pakken i hendene, bra handel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 Tommel opp til jallaask! Solgte et oljefilterhus til han. Overførte penger på forhånd og jeg sendte når pengene var på konto. Ikke noe tull fra denne karen! Takk for en hyggelig handel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 gir grønt lys til bådeNadia og Tommy Turbo hyggelig handel med begge to, anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magne_ Skrevet September 3, 2011 Share Skrevet September 3, 2011 Jeg vil anbefale sk8 Hadde en veldig hyggelig handel med han. Varen var den stand han hadde forklart på forrhånd, og han kom å møtte meg til avtalt tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 grønt lys for "bmw5251989" kjøpte coilovers av han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw black jet Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 handlet fra bhelland alt gikk smurt. anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 Antiloop er useriøs .. kjøpte felger med han som ikkj var i den stad han låvte ,, dette blir fjernet vist han svarer på pm og refunderer meg litt penger !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå