Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

ja det er en heel del det

jeg bestemte meg for å bygge 2,5 l i min e30 - og alt tilhørende....

vi var i kontakt maange ganger før jeg gav meg ut på veien fra asker til mandal... alle de gangene jeg hadde ringt og spurt om alt var i orden og om han hadde alt jeg trengte svarte han ja.. han virket til å være ærlig og lojal....

men det viste seg at han hadde solgt med el nett som ikke passe motor, heller ikke passende til hjernen han solgte meg, som også viste seg å være en m20b20 og ikke en b25 hjerne... 320 kasse mellomaksel og diff isteden for 325... i tillegg sa jeg at jeg også trengte calippere bak, istede hadde jeg fått til foran, ene uten glidebolt og noen manglende deler...

i og med at jeg var forholdsvis ny på bmw så hadde jeg ikke alle koder på diverse som jeg trengte... men det så tilsynelatende ok ut da jeg skulle laste over i bilen.. selvsagt så jeg på ting og tang før jeg overga penger, men i om med at det var et mørkt lager alt sto på og det var 1 på natta handelen skjedde, så var ikke alt like lett se..... bærearmer bak var utrolig nok fine... som lovt

veit at mange kjører med 320 kasse diff og mellomaksel, gjør det nå jeg og. men det var ikke dette jeg skulle gjøre, for jeg skulle bygge min 100% om til en 325...

hvertfall så ringte jeg han, sendte meldinger på både forum og tlf og alt mulig, men enda har jegikke fått kontakt med karen.... handlen skjedde i juni....

og dette kort beskrevet, tro det eller ei,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...