Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Pluss til flonoen, anders87 og Gudmund N :)

Spesielt takk til anders87 som tok kontakt lang tid etter handelen og gav beskjed om at han hadde funnet en ekstra del som han hadde glemt å sende med. Jeg hadde ikke bruk for denne, men likevel hyggelig å få beskjed om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pluss i boken til deg og 635csi . Knall innpakking og raskt sendt avgårde.

Også veldig happy med det jeg har handlet av deg før og.

Minus i boksen til deg, S:M:G. I slutten av mars ga du meg beskjed om at du skulle kjøpe Hartge felgene jeg selger. Jeg skrev derfor i salgsannonsen på finn.no og her inne at de var solgt og ventet deretter over én mnd på at du skulle hente dem, før jeg ble lei og la de ut for salg igjen.

I tillegg svarer du ikke på PM lenger, og det gjør jo ikke saken stort bedre.

Dette ble da min første negative episode her inne i løpet av mine 4 år som medlem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hao

.. fra Levanger(Nord-Trønderlag) kan anbefales på det varmeste. Hurtig frakt alt etter hvor du bor, effektiv og sender med uoppfordrede overaskelser. Forhåndsbetalinger fordi at han ikke er sikker på om kjøperen henter ut/betaler i tide(forståelig). Ellers en grei kar å føre samtaler med og er litt opp i årene så da blir det med engang litt mere seriøst.

Kjøpte faktisk to pakker av han to helger på rad. Skikkelig innpakking med lapp om navn/adresse fører han også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MINUS til Nrjey

Byttet bil med han, jeg betalte årsavg på den jeg hadde og han sa det var i orden på den han hadde. Stolte på dette, men såklart NEI!

Svarer ikke på tlf og klarer ikke å ringe opp igjen.

Svarer på pm i ny og ne, unnskylder seg med ditt og datt! Skal få fiksa det innen få dager osv blir skrevet, men nå har det gått for lang tid!! Jeg har solgt bilen videre og ny eier får ikke omregistrert bilen på seg når årsavgifta ikke er betalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...