Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Bydde på ett M-tech 2 ratt som Morty999 Hadde lagt ut for salg, hadde da vinnerbudet, og avtalte resten over pm om sending osv. Betalte da for dette rattet ett par dager etterpå, og fikk beskjed om at det skulle bli sendt så fort som mulig, men rattet har ikke dukket opp enda, og har prøvd å både ringt og sendt pm til han om dette, men ingen svar! Veldig useriøst, og i tillegg så er det jo svindel! Han er altså ikke å anbefale fra min side.

Hvis Morty999 ordner opp for seg, og faktisk sender rattet, så blir posten slettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommel opp for thomashm5!

Kjørte til Strömstad og handlet en original M5-bakfanger av han, og den var hel og fin som han beskrev den, faktisk i bedre stand enn jeg forventet.

Fangeren er nå lakkert og montert på E39en min - helt perfekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig erfaring med "marcusss"... han har sagt gang på gang at han skulle sende meg noe smådeler, og nå har han bare kuttet kontakten. Jævlig frustrerende når man venter tålmodig på deler i flere uker.

håper han gjør opp før seg til slutt, om ikke jeg finner delene et annet sted...

Har samme erfaring med MARCUSS!!! Tydelig en ordentlig luring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet av noen stykker her på forumet, og så langt har ingen bedrevet noe juks og fanteri.

Takk for det :applause:

Jeg vil anbefale følgende brukere:

* Joatle

* Torminator

* Sortodden

* Skm

Samtlige har svart raskt og bra på PM, sendt varene som avtalt, og levert det de har sagt de leverer i den stand som beskrevet.

Takk for handelen!

Mvh

Ørjan Haugen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solgt en dash til Eska.

Dashen kostet 200kr hvorav han ville ha denne tilsendt i posten.

Snill som jeg var sendte jeg pakken avgårde.

Det hele startet med var at han mest sannsynlig fant 2 små sprekker i dashen.

Alltid to sider av en sak, men jeg synes dashen var fin,han var tydligvis pirkete.

Men dette burde han tenkt på før han kjøpte dashen usett tilsendt, uten å spørre om tilstanden eller bilder(dashen kostet 200kr).

Jeg har fått useriøse meldinger hvorav jeg har blitt kalt det ene etter det andre.

Håper dere forstår at dette er svært ubehagelig.

Vil derfor ikke anbefale handel med denne brukeren, hvis dere ikke ønsker bråk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønt lys til Sp|ff :) Solgte en servopumpe til han og fikk penger inn på konto samme dagen som avtalen var i boks :) Seriøs og hyggelig fyr, tommel opp!

Så bra, da kan du jo sende de videre til meg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...