Mjørgen Skrevet August 16, 2013 Share Skrevet August 16, 2013 Tommel opp til destroyy også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet August 17, 2013 Share Skrevet August 17, 2013 Kjøpe skinnseter av NeonMuffler og er veldig fornøyd. Måtte bytte over på stedet, og fikk hjelp av han til det. Super service Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råner Skrevet August 17, 2013 Share Skrevet August 17, 2013 Kjøpte tak trekk, a, b og c-stolper av kaivegard, strålende fornøyd. alt var som beskrevet og til en billig penge:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet August 18, 2013 Share Skrevet August 18, 2013 Sendte M3 hjernen min til Kimf for å fjerne Ews II. Alt gikk som planlagt og bilen min startet igjen! Ryddig handel som gikk veldig fort. Kan absolutt anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet August 19, 2013 Share Skrevet August 19, 2013 Solgte felger til norbakken! Tommel opp! Alt i order der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarlDahl Skrevet August 19, 2013 Share Skrevet August 19, 2013 Solgte en diff til engen90 Hyggelig og ryddig handel! Tommel opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet August 19, 2013 Share Skrevet August 19, 2013 Tommel opp til Djwik. Jeg overførte penger, han sendte delene med en gang. Frakten ble 40kr mindre enn jeg trodde, så han tilbydde seg å føre tilbake det som var for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinh Skrevet August 19, 2013 Share Skrevet August 19, 2013 Kan trygt anbefale KillerFly , jeg solgte vindusheiser og div småtteri til han som han forskuddsbetalte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsiaman Skrevet August 19, 2013 Share Skrevet August 19, 2013 Fikk tilslaget på en clutch som bimmaren1990 solgte. Han skulle sende i oppkrav til meg da jeg ikke kunne forskuddsbetale siden jeg var offshore. Jeg mottok aldri noe, purret og han skulle sende det på førstkommende mandag. Tiden gikk, og ingenting dukket opp. Svarer heller ikke på PM. Latterlig! styr unna bimmaren1990 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus_bmw Skrevet August 19, 2013 Share Skrevet August 19, 2013 Kjøpt M5 vinge av adnani Meget hjelpsom og hyggelig kar, møtte meg på lokal butikk så jeg slapp og rote rundt i uskjente omeråder, anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet August 20, 2013 Share Skrevet August 20, 2013 'Coupe_Oslo' kan trygt anbefales Hyggelig kar som møtte opp og handlet hva han sa, pluss litt ekstra. Sent from my HTC One using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen.s Skrevet August 20, 2013 Share Skrevet August 20, 2013 legger inn negativ feedback på "eirikbr" som jeg kjøpte noen bbs rc304 av. felgene ble beskrevet som hele og runde. eneste negative var att de var matte og slitne i lakken. alle felgene hadde høydekast, 1 senterkopp manglet og en senterkopp var skjeiv. hakk i eikene og grove spor på ene "felg kanten" og dette tok han 5000kr for. i tilegg brukte han over en mnd på å sende de mener jeg. (sendt i post oppkrav, bildene jeg fikk var 4 forskjellige bilder av den fineste felgen... føler meg dum som ikke la merke til det) lenge siden jeg handlet de, men har irritert meg over dette så anbefaler ingen å kjøpe av han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36M3 Skrevet August 20, 2013 Share Skrevet August 20, 2013 negativt til BMWEntusiasten. Solgte meg et "nytt" kombi instrument, men det hadde gått 164000km og pixelfeil uten like. Svarer ikke på PM eller sms Da har han tatt kontakt og betalt tilbake så ordner opp etter seg tilslutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ababil786 Skrevet August 21, 2013 Share Skrevet August 21, 2013 bmw 330 d 2000 anbefales ! Kjøpte diagnose utstyr , ringte og avtalte på forhånd og plukket opp ! ryddig kjøper og betaler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 Solgte oljepumpe til ///Magnusrc, overførte på forskudd. Tommel opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå