Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Har i det siste handet fra :

-Stian_e34 - Kjempe handel. Kjappeste leveringa eg nåken gong har opplevd :wink:

- bui_johnny - Også kjempe handel

Må og gi kreditt til e39530dt for ekstrem tolmodighet til meg da eg skulle sende ein liten ting til han som sikkert tok månedsvis å få avgårde... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handlet av ganske mange her på bimmers.

Men eneste jeg hadde litt kluss med var KSR men han ringte onsdag og ordnet opp for seg + sendte med en liten påskjønnelse å. pakken kom i dag og det så meget bra ut. vil med andre ord både rise og rose pga den tlf jeg fikk ble hyggeligere en jeg hadde sett for meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørres kjipt ut Rotty.

Jeg har handlet et filter av Kimmit, ingenting å klage på der..

MEN

------------------------------------------------------------------------------------

Tir 31 Juli fikk jeg endelig tak i Orginale ekstralykter til E30 Facelift. Av selger: e.30.turbo De skulle være så og si ubrukte og kjøpt fra Koed For et par mnd siden.

Prisen var på 800,- inkl. frakt.

Selger ville først ha alle penga på forhånd pga. "Han hadde blitt lurt før" og det er jo greit nok. Jeg betalte 400kr på forhånd slik at han kunne sende de med god samvittighet.

Han sendte en pakke relativt kjapt, men den havna i Moss. Jeg bor i Haugesund. Han somlet veldig med og sjekke dette opp så jeg gjorde det selv til slutt.

Da fikk jeg beskjed om den pakken som låg der var ikke til meg. Verken navn eller adresse.

Etter 20-22 dager kom den tilbake til avsender. Pakken lå på postkontoret i 5-6 dager før han hentet den, selv om han lovde hele tiden og fikse opp i dette.

Nå 2 mnd senere har jeg fremdeles ikke fått noe pakke. Har skrevet til han noen ganger på bimmers, men får ikke svar.

Mulig han har en ekstremt god forklaring på hvorfor dette har skjedd.. Gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørres kjipt ut Rotty.

Jeg har handlet et filter av Kimmit, ingenting å klage på der..

MEN

------------------------------------------------------------------------------------

Tir 31 Juli fikk jeg endelig tak i Orginale ekstralykter til E30 Facelift. Av selger: e.30.turbo De skulle være så og si ubrukte og kjøpt fra Koed For et par mnd siden.

Prisen var på 800,- inkl. frakt.

Selger ville først ha alle penga på forhånd pga. "Han hadde blitt lurt før" og det er jo greit nok. Jeg betalte 400kr på forhånd slik at han kunne sende de med god samvittighet.

Han sendte en pakke relativt kjapt, men den havna i Moss. Jeg bor i Haugesund. Han somlet veldig med og sjekke dette opp så jeg gjorde det selv til slutt.

Da fikk jeg beskjed om den pakken som låg der var ikke til meg. Verken navn eller adresse.

Etter 20-22 dager kom den tilbake til avsender. Pakken lå på postkontoret i 5-6 dager før han hentet den, selv om han lovde hele tiden og fikse opp i dette.

Nå 2 mnd senere har jeg fremdeles ikke fått noe pakke. Har skrevet til han noen ganger på bimmers, men får ikke svar.

Mulig han har en ekstremt god forklaring på hvorfor dette har skjedd.. Gleder meg.

du!!!har snakka me dæ en million ganga...å har svara dæ her på forume,når æ har vært her,å har ringt dæ en masse ganga...å d gikk 3 daga før æ fikk henta pakken på postkontore,p.g a d at æ ikkje va heime,nåkka æ sa te dæ..så sett ikkje å førtæll dritt her...sa seintast te dæ i går at æ send di ikkje i oppkrav sånn så vi avtalte,p.g.a at d her har tatt tid,å at du kunne over før en 100 lapp tell når løktn va kommen te dæ..så fikk du litt før tort å svie!!!!!!!!!!!!at du ikkje kan skriv meld(sms) te mæ,e ikkje min feil..sett ikkje inne på forume her kvær dag!!!!!!!har hatt en dialog me dæ under veis heile tia..å du sa nu sjøl at d ikkje va nåkka stress..å æ har beklaga d mange ganga te dæ!!!!!!!å har nu å tilbudt dæ pængan tebake osv...men da sa du at vess æ bærre fikk di sendt,så va d ingen problem...før d hasta ikkje før dæ.....så d her syns æ e unødvendig...syns ingen ting om at du sei en ting te mæ,å skriv nåkka anna her!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du leser forumreglene vil du finne dette:

"Skriv skikkelig norsk - Alle kommer ikke fra det stedet du kommer fra, så ikke alle skjønner dialekta di eller SMS-språket ditt. Prøv derfor å skrive korrekt norsk. Om det er bokmål eller nynorsk er helt irrelevant. Vi har nok alle forståelse for at folk kan ha dysleksi eller av andre grunner ikke kan perfekt norsk, men skriv så godt bokmål eller nynorsk som du kan - det er godt nok for oss! "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Noen her som kjenner eller vet hvem Aqueritas-Veritas (noe sånnt) aka Jan Gunnar Thomassen er?

Fyren har fortsatt ikke betalt meg tilbake 3800,- , noe han har lovd i 1 1\2 mnd nå!

Ikke tar han tlf eller svarer på PM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei... Jeg kjøpte deler for 4000 av LYNGDYRET. Han hadde et greit opplegg som jeg syntes virket så ordentlig at jeg torte å sette over 4000 rett til kontoen hans. Han sendte en e-mail der han bekreftet og forpliktet seg til å sende delene med en gang han hadde motatt pengene på konto. Jeg satt over pengene og 1 uke etterpå lå alle delene på posten fredig vaska og klare til bruk med alt av skruer, klips og muttere. Jeg vil da anbefale alle å kjøpe deler av denne personen. Han følger opp og skjekker opp ting og tang som man kansje egentlig kunne ha gjordt selv, Sier det igjen vis man trenger deler og han har det så kan dere føle dere trygge på at han holder det han lover!! Jeg har iallefall veldig god erfaring med denne brukeren

Hilsen Alte Lyngmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PAULUS på forumet suger!solgte meg interiør med ødelagte fester og klipte ledninger og påstod at det var min bil det var noe galt med!!!hellvetes drittperson!!

kjøpt en hel bil av ... eget hyggelig fyr han. så ikke noe å si på¨han jeg.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte noen frontlykter av a-dekk as..

jeg presiserte at alle klipsene måtte være hele.. for det var de jeg trengte..

det var de absolutt ikke :(

alle var knekt..

og så kjøpte jeg en dvdspiller til bil av han.. denne holdt i en uke.. før skjermen begynnte å kødde.. så gikk det en måned før hele dritten var defekt..

åpnet den og den var fuktskadet..

jeg har kunn tatt den ut av esken og satt den i spilleren.. og kan garantere at det ikke er fukt i bilen min..

har desverre hatt dårlige handler med a-dekk as..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...