Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Dette var dessverre skrevet før vi skværet opp, og jeg hadde glemt den. Jeg beklager. My bad... Sletter denne jeg, men da må du nesten slette quoten selv ;) Beklager igjen Rune B. Vi har skværet opp og er enige, og no bad feelings fra min side... :oops::oops::oops:

Med dette sier jeg at Rune B. IKKE er useriøs, da han forklarte situasjonen som hadde oppstått, og vi ble enige ETTER at denne posten quotet over her var skrevet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

har delvis dårlig god erfraring med PenguiN-, betillte sideskjørt av han, og fikk dem etter ca 1 mnd, var mye fram og tilbake, han hadde sent dem mente han, men posten sa at de ikke var godt nok pakket. og ettersom jeg hadde venta så lenge med å få de skulle jeg få tilsent noen spacere i begynnelsen av februar, men har ikke sett til dem enda. har oxo sendt han PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den finnes jo ikke oversiktlig i det hele tatt!

Denne tråden begynner å bli rotete ja. Jeg bruker å redigere mitt inlegg i denne tråden for hver gang jeg handler med noen (side 8 ). Så slipper vi poster som overlapper hverandre. Vil oppfordre andre til å gjøre det også, så blir ikke tråden så uendelig lang. Da kan man heller lese den flere ganger hvis man er i tvil. Ryddig og grei løsning spør dere meg :)

Også skrev jeg noen ord på side 1 i denne tråden som enkelte muligens burde ha lest litt mer nøye. Å henge ut folk som ikke har forklart seg og ikke korrekt er "useriøse" er en grov overtredelse i min bok. Jeg hadde iallefall tatt noe slik ganske alvorlig om jeg hadde blitt anklaget for det. Man burde gå gjennom en nøye prosess og FORSIKRE seg om at man selv har alt på det rene før man velger å dele med resten av de tusener av brukere her på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har solgt mye deler i det siste til div folk her.. noen har vært skeptiske til min metode med penger/deler osv men ingen har vært missfornøyde.. er bare en som posten har rota bort ei pakke med en topp i som irriterer meg noe grønnjævelig.. men noe jeg desverre ikke kan få gjort noe med.. :(

men har ennå ikke hatt noen missfornøyde kunder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har prøvd å selge noen ting her inne(kun småtteri), men bekjente, aviser å finn gjør det nok enklere.. mange tullinger her som ringer å sier de skal handle men er blakke, å aldri gir en lyd mer fra seg

avtalte med en i Asker i høst om at jeg skulle få kjøpt en cd spiller til en E39 som skulle hugges, ikke møtte han opp til avtalt tid å sted å ikke tok han telefonen mer. men fikk snusa opp adressa, da viste det seg det at han aldri har hatt sånn bil engang. han blei noe flat da jeg ringte på døra, husker ikke brukernavnet hans nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har prøvd å selge noen ting her inne(kun småtteri), men bekjente, aviser å finn gjør det nok enklere.. mange tullinger her som ringer å sier de skal handle men er blakke, å aldri gir en lyd mer fra seg

avtalte med en i Asker i høst om at jeg skulle få kjøpt en cd spiller til en E39 som skulle hugges, ikke møtte han opp til avtalt tid å sted å ikke tok han telefonen mer. men fikk snusa opp adressa, da viste det seg det at han aldri har hatt sånn bil engang. han blei noe flat da jeg ringte på døra, husker ikke brukernavnet hans nå

Veldig synd at noen skal holde på slik :( går faktisk ut over oss som er ærlige og seriøse.

Jeg gjør iværtfall så godt jeg kan slik at alle blir fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...