Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Solgte en viskose kobling til Stigyo

han skulle overføre pengene på konto. på fredag. vi hadde masse kontakt før jeg sendte den. skulle sende i oppkrav. men på postkonteret hadde de ikke flere oppkravslapper igjen.

har ikke lyst til å legge han ut. men siden han ikke svarer. eller tar kontakt med meg blir jeg nødt.

ikke kjøp eller selg til til Stigyo

For pengene har jeg ikke sett noe til. og fyren svarer ikke på Pm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE selg en dritt til brukernavn sismi; navn Sindre Smith. han bydde meg 1000 kroner for toppen min, og jeg sendte dagen etter, så fort jeg hadde muligheten. AVTALEN var at han skulle betale så fort han fikk sporingsnummeret. så begynte han å si at han skulle betale så fort han så at den lå på postkontoret hans. senere har han bare sendt PM'er hvor det står "jeg jobber nattskift og er helt utslitt, skal betale i morgen", og PM hvor det står "selvfølgelig skal du få betalt for toppen din".

men det var før han slutta å svare på PM, nå har det vært stille i fem dager, og ingen penger er på vei inn på min konto. får lyst til å opprette ny tråd på grunn av dette kjøtthuet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oppdatering på hendelsen min:

sismi er ikke lenger å få tak i, og jeg har funnet ut at adressen han opererer med er kun en fiktiv adresse. navnet sindre smith er da sannsynligvis også et fiktivt navn.

er det noen på forumet her som har kjennskap til denne typen???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ny oppdatering. karen heter faktisk sindre smith, og har et aldri så lite rulleblad! alt var visstnok bil/motor-relatert, så det finnes ikke tvil om at jeg er blitt svindla. dumme meg, hehe.

siden vi faktisk da hadde litt å gå på, så mente politimannen at det kunne lønne seg å fylle ut en anmeldelse, så vi får se hvordan det går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ny oppdatering. karen heter faktisk sindre smith, og har et aldri så lite rulleblad! alt var visstnok bil/motor-relatert, så det finnes ikke tvil om at jeg er blitt svindla. dumme meg, hehe.

siden vi faktisk da hadde litt å gå på, så mente politimannen at det kunne lønne seg å fylle ut en anmeldelse, så vi får se hvordan det går...

Sleng på en anmeldelse!

Hjelper deg sikkert lite, men det går i det minste utover han den dagen det blir rettsak mot han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solgte en viskose kobling til Stigyo

han skulle overføre pengene på konto. på fredag. vi hadde masse kontakt før jeg sendte den. skulle sende i oppkrav. men på postkonteret hadde de ikke flere oppkravslapper igjen.

har ikke lyst til å legge han ut. men siden han ikke svarer. eller tar kontakt med meg blir jeg nødt.

ikke kjøp eller selg til til Stigyo

For pengene har jeg ikke sett noe til. og fyren svarer ikke på Pm

ikke fått tak i fyren. og ingen penger - noen som kjenner fyren ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må VIRKELIG annbefale intergrale8v, har kjøpt datasprut og div annet.. og jeg har ALDRI vært borti en mer hjelpsom mann. selv om han var på skolen, og ting han dreiv med så tok han seg til til å hjelpe eg med innstilling av datasprut.. og nå går faktisk min bil.. og jeg som ALDRI har tatt i ett datasprut før har faktisk fått lært en GOD del av han her..

skal kjøpe mere deler av han nå og til dere andre som skal kjøpe noe av han.. Handle ivei" INGEN ting å klage på.. han hjelper deg om du ikke får til ting du har kjøpt av han også.. :)

så.. takk igjen for hjelpen jeg har fått fra deg intergrale8v :) eller eivind som du heter.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annen ting er at jeg er truende til å reise 120 mil hvis noen bøffer meg, og for å si det slik: tror ikke jeg ville hatt meg på døra :lol:

Hmmm, er ikke du mekaniker a med peil på e30 vel? Hehehe. kanskje nettopp det jeg burde gjøre, for jeg sliter med ene bilen :P hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy faen og trist det er når folk blir svindla.eneste som hjelper er og dra hjem til dem og faen meg banke dritten av dem og ta med seg både flatskjerm og mye mer verdi en du ble svindla for.

har vært borti 120000 kr svindel hos oss vi og det ble aldri så lite pent besøk.tok tilbake både bil og motor vi + at vi tok med noe for tort og svie han skylda ca3000000 overalt fikk vi opplyst

he he sånn kan det gå.Man MÅ statuere for folk at man ikke kødder med uskyldige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...