SteffenM2 Skrevet Juli 29, 2007 Share Skrevet Juli 29, 2007 Ja, bokstavlitalt, den gikk rett i bakken. Mulig lagt ut før, men poster det her jeg. Synd å se.. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Juli 29, 2007 Share Skrevet Juli 29, 2007 Shit! Er det noe forklaring på hva som skjedde med løftebukken, siden dette skjedde?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Juli 29, 2007 Share Skrevet Juli 29, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet Juli 29, 2007 Share Skrevet Juli 29, 2007 ååååååå det må være trist å se noe slikt skje! Man får flashback for alle de ar beidstimene som gikk rett vest.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 hehe, fin måte og style bilen på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 svikta bukken eller? off, det knytter seg i magen når jeg tenker over den situasjonen der ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 Og ikke å tenke på hva som hadde skjedd om noen hadde stått under der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinE39 Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 Shiiiitt!! Noen som vet hva som skjedde?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 Detta var virkeli triste greier.....ikkje lenge sia dette skjedde her å....gammle bukker er skumle greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 Sykt:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 Kjenner jeg Sivert rett så blir den rettet opp igjen, men dæven for en tragedie!! Var å såg på bilen rett før jeg reiste til sør america og da sto den pent på bukken. Bilen der er bare ur kul!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt Andre Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 Fy faen, det hadde klikka for meg viss det hadde vært min bil. Triste greier det der, det som var så fin bil. Noen som veit om den blir bygd opp igjen da? De har bygd endel tøffe BMW`er de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 For et rot i den garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 au :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 Oh my God! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå