Sjøbuse Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 har hatt lyst på E38 lenge. og endelig fikk jeg meg en. var egentlig på utkikk etter en 740IL. men fant ingen med bra km stand. så ble ikke noe IL. men fant en veldig fin 728IA 1998 mod som hadde gått 133 000 km. veldig fin i lakk. og veldig fornøyd med fargene. 303 cosmo svart ute med svart skinn inni. har gjort en del med bilen. den blir mer og mer ALPINA. har lyst på alpina front spoileren og kompressor fra ESS tuning. og et par sideskjørter. også må rutene selvfølgelig bli litt mørkere E39 M5 speil. alpina dynamic felger. 285/35/19 bak. 245/40/19 forran. seidl bakrute spoiler. nytt skilt og fått ut eksos røra bak xenon 6000K i grøft og nær lys. 8000K i fjernlys demon eyes (angel eyes) tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Gratulerer så masse, fin bil det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 20, 2008 Forfatter Share Skrevet August 20, 2008 tusen takk. jeg er veldig fornøyd med bilen:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Nyegaard Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Grattis, ser ut som en pent eksemplar. Bilder fra interiøret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Soting å litt senk, så blir det pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 20, 2008 Forfatter Share Skrevet August 20, 2008 har ikke tatt bilder av intreøret ennå. men ser nesten nytt og ubrukt ut. ikke no tegn til slitasje ennå. bilen var allerede senket 20 når jeg kjøpte den, men vurderer og slippe den ned 20 til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 vi får ta en fotoshoot endag med begge glisa:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 20, 2008 Forfatter Share Skrevet August 20, 2008 ja. vi får gjøre det vettu. finne et fint sted med en bra bakgrunn. hviss ikke så har jeg noen bilder av begge bilene i danmark da. men da er min nesten helt orginal. det er jo ikke no moro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M?. Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Gratulerer, fin bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 20, 2008 Forfatter Share Skrevet August 20, 2008 takk for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 20, 2008 Forfatter Share Skrevet August 20, 2008 noen som vet hvor jeg kan få tak i sideskjørtene og alpina frontleppa fra dette bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Sideskjørtene er såvidt jeg kan se bare standardskjørtene til E38 facelift. Alle facelifter hadde sideskjørt utenpå kanalene. Frontleppa får du flere steder. Schmiedmann har den til 5500,-. De har også en skjørtepakke (originalskjørtene) til rundt 6 lapper tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Nydelig E38 du har fått deg, grattis! Og høres jo ikke ille ut de fremtidsplanene . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Nyegaard Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 De har også en skjørtepakke (originalskjørtene) til rundt 6 lapper tror jeg. Originalskjørtene koster rundt 2000kr per side + lakk hos bmw med alle klips osv (du trenger 11 klips per side, står ikke spesifisert i ETK/delefilm) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 20, 2008 Forfatter Share Skrevet August 20, 2008 nå har jeg sjekket noen facelift biler. og alle har skjørtene jeg vil ha. tusen takk for hjelpen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå