Brungot Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Tenkte det var påtide med en tråd om min ny innkjøpte BMW M3 E36. Kjøpte denne den 02/04-2009 Km.stand: 135600 BMWen ble levert med BILSTEIN PSS9 understell , H&R stabstag, M3 3.2 bremseskiver,short shift - Bilen ble kjøpt av HenrikE30+(visepresidenten i BMWCCN) og bilen sto nypolert når jeg ankom lokalet. Så jeg visste egentlig at den var MIN før jeg hadde komt helt bort til bilen. Egentlig helt utrolig hvor pen du kan holde en 1993 modell. Den ser jo egentlig ikke mer en 1-2år gammal både i lakk og interiør. Pluss den har jo en historikk som er MEGET bra. Alle forrige eigere er BMW entusiaster og har skiftet ut ALT som har stått for tur. Oljeskift har blitt tatt ver 5000km. Så føler meg heldig som fikk ta over denne M3en. Den har heller aldri sett den norskevinteren,skal heller aldri gjøre!!! Den skal bli tatt meget godt vare på kan jeg love Ting jeg har gjort etter kjøp: - Skiftet til et penere M-ratt - Montert på rustfri scorpion bakpotte 3" - Montert KN-innsatsfilter - Nye emblemer BMW front/hekk - Nye skilter,finere look synst jeg - Skiftet toppdekselpakning/plugger/olje/filter Planer for bilen: - innsugsmodifisering - Kansje montering av en Chip - Ikkje kræsje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zaphod Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hidlen Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Sinnsykt fin bil du har fått deg der ja! Gratulere=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 sattan for en bil! Bare å gratulere! litt misunnelig. Planer for bilen: - Ikkje kræsje hehe burde legges til i lista vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Nydelig eksemplar! Likte også interiøret, litt annerledes enn og se det sorte vaderinteriøret. Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Gratulerer med en nydelig M3 Interiøret var noe av det lekreste jeg har sett på lenge og BBS er alltid en vinner på BMW. Du må bare pøse på med bilder av skjønnheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Vakkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DANI Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Nydelig M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje-Berg Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Helt enig med EirikL, et av de fineste interiørene i en e36 m3 jeg har sett! Og velkommen i BBS LM klubben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brungot Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2009 Takk for fine kommentarer:) Varmer en blod entusiast's hjerte:) Ja interiøret er helt perfekt,pluss det ser ut som rett i fra fabrikk:) Skal passe på å behandle det ofte med skinnprodukter!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 PEN M3! Dristig interiør, (er det org med rødt skinn rundt girkula/brekket også? ) stod i stil med bilen gjorde det! Strøkent og sjeldent! Likte ikke pedalene. Men så er jeg org freak da så mine meninger deles ikke alltid med alle Er det forresten noen performance-messige grunner til å ha 3,2 bremseskivene? Ja, vet de er 0,5kg lettere men har det noe effekt?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brungot Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2009 Ja,vanlige 3.0 skiver sprekker lettere ved høye tempraturer, ved f.eks banekjøyring. Pedalene er jeg grunnen enig med deg i, så skal sikkert bytte ut til org med tiden! Tror det er org med girkula/brekket ja! Ikkje verst bil du har selv Alec;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 utrolig lekker og perfekt bil! kanskje bytte til 97 mod grill og GT vingen hadde vært noe? uansett meget lekker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brungot Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2009 takk for det, men skal holde meg mest mulig orginal. Er ikke så "gla" i GT-vingen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Ja,vanlige 3.0 skiver sprekker lettere ved høye tempraturer, ved f.eks banekjøyring. Pedalene er jeg grunnen enig med deg i, så skal sikkert bytte ut til org med tiden!Tror det er org med girkula/brekket ja! Ikkje verst bil du har selv Alec;) Jo takker! Og bytt pedalene du, hvis du er i tvil selv og M3 er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå