Gå til innhold

Brungot's BMW M3

Share

Anbefalte innlegg

Tenkte det var påtide med en tråd om min ny innkjøpte BMW M3 E36. Kjøpte denne den 02/04-2009 :P

Km.stand: 135600

BMWen ble levert med BILSTEIN PSS9 understell :D , H&R stabstag, M3 3.2 bremseskiver,short shift

- Bilen ble kjøpt av HenrikE30+(visepresidenten i BMWCCN) og bilen sto nypolert når jeg ankom lokalet. Så jeg visste egentlig at den var MIN før jeg hadde komt helt bort til bilen. Egentlig helt utrolig hvor pen du kan holde en 1993 modell. Den ser jo egentlig ikke mer en 1-2år gammal både i lakk og interiør. Pluss den har jo en historikk som er MEGET bra. Alle forrige eigere er BMW entusiaster og har skiftet ut ALT som har stått for tur. Oljeskift har blitt tatt ver 5000km. Så føler meg heldig som fikk ta over denne M3en. Den har heller aldri sett den norskevinteren,skal heller aldri gjøre!!! Den skal bli tatt meget godt vare på kan jeg love :D

Ting jeg har gjort etter kjøp:

- Skiftet til et penere M-ratt

- Montert på rustfri scorpion bakpotte 3"

- Montert KN-innsatsfilter

- Nye emblemer BMW front/hekk

- Nye skilter,finere look synst jeg :lol:

- Skiftet toppdekselpakning/plugger/olje/filter

Planer for bilen:

- innsugsmodifisering

- Kansje montering av en Chip

- Ikkje kræsje 8)

w7k3l5th6otxo75mttuv.jpg

8sgzngunhmzmwy4rn5e7.jpg

sj71dksonbu93vd0z0sa.jpg

su2uc5ij90lli7v00nj8.jpg

7bpk14otshv806vh3qfy.jpg

h7igjai5xkudamw2kclj.jpg

byx7vwc3lcxao28ljuk3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 105
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

PEN M3!

Dristig interiør, (er det org med rødt skinn rundt girkula/brekket også? ) stod i stil med bilen gjorde det! Strøkent og sjeldent!

Likte ikke pedalene. Men så er jeg org freak da så mine meninger deles ikke alltid med alle :lol:

Er det forresten noen performance-messige grunner til å ha 3,2 bremseskivene? Ja, vet de er 0,5kg lettere men har det noe effekt?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,vanlige 3.0 skiver sprekker lettere ved høye tempraturer, ved f.eks banekjøyring. Pedalene er jeg grunnen enig med deg i, så skal sikkert bytte ut til org med tiden!

Tror det er org med girkula/brekket ja! Ikkje verst bil du har selv Alec;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,vanlige 3.0 skiver sprekker lettere ved høye tempraturer, ved f.eks banekjøyring. Pedalene er jeg grunnen enig med deg i, så skal sikkert bytte ut til org med tiden!

Tror det er org med girkula/brekket ja! Ikkje verst bil du har selv Alec;)

Jo takker!

Og bytt pedalene du, hvis du er i tvil selv og :wink:

M3 er gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...