Gå til innhold

Bruksbilen: E38 725tds *Solgt*


635csi
 Share

Anbefalte innlegg

Da var det på tide med en litt mere komfortabel bruksbil, så da denne bilen dukket opp til salgs ikke så langt unna, så trengte jeg ikke så lang betenkningstid :wink: Sort bil med sort skinn = korrekt fargekombinasjon :)

Har foreløpig ikke andre bilder enn de i salgsannonsen, men det blir nye bilder etterhvert. Har ikke så store planer for denne at det passer med prosjekttråd, så derfor legger jeg den ut her, foreløpig :wink:

Oppgradering av stereo er vel det jeg kommer til å prioritere, etter en tilstandssjekk og evt. utbedring av småfeil :)

Bilder fra annonsen:

bs3jjk315p53ul07x1c5.jpg

0untwfv3frcjhh3m8wmf.jpg

ypg2lxwf8ro4mspvw5mz.jpg

3lhbbupi80xwthzh5zc4.jpg

Sånn ser den ut nå:

sfr25zqby1snmkozg82i.jpg

fdzbffia67crggih6507.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 530
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk takk gutter :) Bilen skal være bra den i følge selger.

Var på tide å oppgradere nå ja. Siden to av mine brødre har hver sin 7-serie kan ikke jeg fise rundt i en E30 Touring, hehe :wink:

Komfortmessig er ikke dette sammenlignbart, selv om jeg kommer til å savne E30 med sperre på vinteren dersom jeg selger Touringen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æsjæsjæsj...du som stakk av med denne ja? ringte vel dagen etter at den ble solgt..."drømmebil" med tanke på farge og interiør og diesel:p

Den ble lagt ut for salg på fredag, og vi tok en tur på søndag for å se på den. Selger sa det var førstemann å komme med penger, så da måtte jeg bare bestemme meg raskt :) Var flere som var interessert tydeligvis, men hadde en fin dialog med selger hele tiden sånn at jeg kunne "sikre" meg denne :) Riktig kombinasjon mtp det meste på denne bilen ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så forresten ut som han hadde en annen kjekk bil den gamle eieren :D Den lille blå saken i bakgrunnen der hehe!

Det er en morsom liten sak ja :) Studerte den litt på et biltreff i Surnadal i sommer. M5-motor med bakmontert turbo dersom jeg ikke husker helt feil :wink: Nå holder han på med en annen 3.0 som skal bli ren baneracer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja han sa den var "holdt av" når jeg ringte han på lørdagen....regna med at den da ble solgt...hehe...alt var rett på den bilen...menmen..good for u...gi meg den for 5k mer? :P

Denne skal jeg nok beholde en stund selv ja, hehe :wink:

Ser meg litt rundt etter andre vinterfelger forresten, så dersom noe har et eller annet flott i 16" eller 17" kan jeg være interessert :)

Disse er vel ikke noe å skrive hjem om akkurat :wink:

gwk2al9dryyjdpbdf2z7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svart ute og svart inne er best på 7er syns jeg. tok lang tid før jeg fant min. men jeg skulle ha svart. så det var bare å vente :P

ser din er shadowline også. det er ikke så vanlig på disse.

gratulerer med E38.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflott bil du har fått deg! Jeg har bestandig likt E38 og jeg mener bestemt at den er blant topp tre av de peneste bilene BMW har laget, sammen med E9 og E24. Så nå har du to av dem. Så hvis du kjøper den blå i bakgrunnen på første bildet, er bilparken din komplett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...