helland Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 originale speil også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 Sjønner ikke hvorfor folk MÅ ha bredfront på E34, synes smalfronten er akkurat like fin! Men på V8 biler er bredfront ett must! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 org speil, smalfront og senk. Trenger ikke mere!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Juli 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2013 Blir nok det jeg ender opp med ja tror jeg Bakrutesenker og toning av ruter blir det etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 Mer clean uten bakrutesenker. Men er jo opp til deg det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Juli 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2013 Nyvaska idag Venter på lister til frontfanger da det er lang ventetid på orginaldeler tydligvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Juli 6, 2013 Share Skrevet Juli 6, 2013 Film med bra lyd nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juli 6, 2013 Share Skrevet Juli 6, 2013 Ser bra ut bilen nå! Synes du kan svare "ok" på pm'n jeg sendte deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Juli 6, 2013 Share Skrevet Juli 6, 2013 Skulle solgt de felgene til meg for en billig penge også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Juli 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2013 Hehe, må nok beholde begge deler Et bilde fra ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Juli 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2013 Film Filmet noe i farta med telefonen bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet September 17, 2013 Forfatter Share Skrevet September 17, 2013 Her har det stått stille, men bilen har vært i daglig bruk siden skilta ble satt på å fungerer bra:) når det kommer til motor må jeg få synkkronisert spjeldrekka å inn på bjørnstad en tur for å fin mappe på lavt turtall da den rykker ved rolig kjøring. Skal komme igang med ksport coiloversa men noen som har en guide til sveising av slikt? Så mottas det med stor takk:) Bremsene skal oppgraderes i vinter, har 345mm frambremser tilgjengelig så skal kjøpe de men vet ikke hva jeg skal gjøre med bakbremsene? Sikkert vanskelig å få tak i 328x22 kaliptre? Acs felgene er innerbaner bak spukket på så de må byttes til våren. Sikler litt på varrstoen es6 men de fåes bare i 19" så skeptisk til å kjøpe itilfelle de ikke passer. Bredfront pg aerodynamicspeil kommer på iløpet av høsten men beholder det gamle så det vil være mulighet å bytte tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Oktober 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2013 Tror det blir så jeg går tilbake til orginalkammer. Da disse egner seg best til 4000rpm og oppåver så ønsker jeg en mere kjørbar motor som er mere momentsterk fra bunnen av enn å ha høy toppeffekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 Hvilke kammer har du nå? Specs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Oktober 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2013 Hvilke kammer har du nå? Specs? 310gr kammer. Skulle jeg brukt bilen kun til banekjøring hadde det ikke vært noe problem.. Selv om mister litt toppeffekt tror jeg den vil føles sterkere og bedre siden den vil være med mere fra bunnen av turtallsregistret. Ser jo på bremsepapirer at den har en drop i momentet mellom 2000 å 3500rpm som kommer av kammene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå