Gå til innhold

Angle Eyes, DO IT YOURSELF! BMW46 98-01


vebjørn13
 Share

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg kunne slenge ut en guide ettersom jeg akkurat har gjort det selv, det finnes sikkert fler men jaja.

Det du trenger :

Skralle med LANG forlenger og nr 8 "nøkkel"

En Flat trekker

Magnet stang( til å løfte opp en skrue)

Disse kjøpte jeg http://www.ebay.com/itm/170816342290?ss ... 1497.l2649

1. Åpne panseret

2. Om ønskelig koble fra batteriet og ta ut alle pærene i begge lyktene, ink høyderegulator ledninger. ( i bunn og grunn alle ledningene til lyktene )

3. Ta av første pakning på lykten, sitter fast med noen klips

4. Skru ut de 2 skruene på toppen av lykten. NR 8, -> så bolten rett bak lykten og så bolten i hjørnet mot grillen ( her trenger du forlengeren og magnet stangen )

hf9asnq5byfmjflbu7ak.jpg

Det er en skrue rett bak den røde ledningen også.

0pkv199uv6s97nxx3d6g.jpg

5. Ta ut blinklysene. stikk en skrutrekker ned i hullet og treff en knips og vipp de ut med en skrutrekker

6. Når dette er gjort forsiktig løsne klipsene til dekselet til lyktspyleren. ( dra spyleren forsiktig ut).

x122mqxcpfdf9iv8k5ha.jpg

7. løsne metall knips i hjørne mot blinklys.

exi2m6dtzt8vo48a2lhg.jpg

8. Nå er lykten løs forsiktig dra dekselet ut med spyleren, dra ut lykta

9. følg Angle Eyes bruksanvisningen. ( jeg hentet strøm fra parklys)

10. sett sammen.

NB! hver forsiktig når du jobber med spyler'n jeg fucka opp og det begynte og lekke. fiksa det sånn halveis. mine går ikke inn igjen etter spyling... :(

tid: ca 2 timer

Slutt resultat

kzf3m7hgby8pa0jpyqk8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

En liten update! Den ene kontakten til den ene circkelen har dårlig ankring, og det har godt varme i kontaktene. For min del er det svidd hull igjenom kontaktene + krympeplasten! Kanskje dette var en tilfeldighet, ettersom det har ikke skjedd med noen av de andre circlene. Tenkte dette var greit for dere å vite:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

jeg klipte av ledningene til parklyset , satt på female kabelsko på orginal ledning til ledningsnettet til bilen, også satt jeg på male kabelsko på orginal holder for parklys ( for og lett sette tilbake til orginal ) også satt jeg male kabelsko på lysene og plugget de rett i. ingen feilmeldinger og alt funkler fjell. har ledningsnett med eksternt rele etc, om det er ønskelig  så kan du kjøpe det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...