thomashm5 Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 (endret) E46 M3 deler: komplett m3 bakfanger 2000 sideskjørt 750 panser 2500 m3 innerspeil 500 Selger også en komplett SMG 2002 M3 med 1 eier fra ny. 150.000 miles. Høyrestyrt. 75.000 nok. Endret September 24, 2014 av thomashm5 Endret topic. Les forumsregler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Desember 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2012 OPP! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ababil786 Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 bilder av seter og sidekjørt hadde vært fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Desember 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2012 bilder av seter og sidekjørt hadde vært fint har 5 par sideskjørt, og de er alle strøkne. bilder av interiøret under: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-e46-m3 Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 gir deg ett skambud på 500 for eksos, har du flere xenon lamper fra engelsk coupe? har du dørlistene? de som tetter mellom karr og vindu som er i hele åpningen. uten skader.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ababil786 Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 bilder av seter og sidekjørt hadde vært fint har 5 par sideskjørt, og de er alle strøkne. bilder av interiøret under: jeg hadde nå trodd det var komplett med bakseter :=) men hva tenker som pris for komplett? og farge på sidekjørtene? vil de btw passe på 323cab e46 prefacelift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2012 bilder av seter og sidekjørt hadde vært fint har 5 par sideskjørt, og de er alle strøkne. bilder av interiøret under: jeg hadde nå trodd det var komplett med bakseter :=) men hva tenker som pris for komplett? og farge på sidekjørtene? vil de btw passe på 323cab e46 prefacelift det er for komplett interiør, men har ikke bilder av resten. det er jo alltid setene som blir mest slitt, så man får jo antyde etter bildene av de hvor pent resten er:) har 5 par i ulike farger. rød, grønn, svart, tror jeg. cab har et eget interiør, ikke likt som coupeen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2012 gir deg ett skambud på 500 for eksos, har du flere xenon lamper fra engelsk coupe? har du dørlistene? de som tetter mellom karr og vindu som er i hele åpningen. uten skader.. ok, den ene endestussen har fått seg et lite trykk, så det er greit OM du kommer å henter snares, før neste uke er over=) jeg har 1 sett med frontlykter igjen tror jeg, og de dørlistene du mener har jeg ikke desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buzz Skrevet Desember 26, 2012 Share Skrevet Desember 26, 2012 Hva skal du ha for nyrer? er alle festene hele? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Desember 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2012 Hva skal du ha for nyrer? er alle festene hele? til sideskjermene=200 kr. har ikke til panser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Desember 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2012 seriøst, er det ingen som vil ha et m3 interiør komplett med allt i fin stand for 5000? må jo være noen der ute som har ett slitt kjipt interiør uten sportseter som vil ha dette?? kom å hent før 10.jan og få det for 4.000! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrpusten Skrevet Desember 27, 2012 Share Skrevet Desember 27, 2012 Hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Desember 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2012 Hvor holder du til? Strömstad sverige, eller sarpsborg norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenss94 Skrevet Desember 28, 2012 Share Skrevet Desember 28, 2012 Farge på bilen egentlig? svart, sølv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Desember 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2012 Farge på bilen egentlig? svart, sølv? Jeg har hatt litt forskjellig, men nå har jeg en svart m3 cab 2003. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå