Gå til innhold

Forsikring

Noahmaximilian
 Share

Anbefalte innlegg

Billig blir det vel aldri i Norge. Så spørs det jo hvilken BMW..en 318 is koster fort like mye som en nesten ny 1 serie. Kommer an på statistikken til den bilen. Sjekk ut gjensidige.no sin kalkulator med personnummeret ditt. Du får pris der med en gang så kan du se hva de forskjellige koster. En M3 E46 ville de ha 3500 i mnd med 40 % bonus!! Sick

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jernbanepersonalets forsikring, hvis du har mulighet :) kan gå ned rundt 10k i året :)

Begge deler der også.. jeg har bilen og motorsykkeln der. Men kun bilen er billigere hos storebrand for meg.

Samme var det med forrige bilen.. Altså vi snakker bare om 500 spenn i året. Men på motorsykkelen er de rimelig uslåelig da det er svindyrt hos andre selskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billig blir det vel aldri i Norge. Så spørs det jo hvilken BMW..en 318 is koster fort like mye som en nesten ny 1 serie. Kommer an på statistikken til den bilen. Sjekk ut gjensidige.no sin kalkulator med personnummeret ditt. Du får pris der med en gang så kan du se hva de forskjellige koster. En M3 E46 ville de ha 3500 i mnd med 40 % bonus!! Sick

Da vil du ikke tro hva de ville ha for en 730IA E38 på meg, DELKASKO. Underkant av 70.000 i året! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meld dere inn i bondelaget, så har dere opptil 19% rabatt på all forsikring hos gjensidige. Jeg og dama har følgende:

Hus, komplett med innbo

Reiseforsikring ekstra (studerer i utlandet)

BMW 523ia 97 mod

VW Passat 1.9TDI 130hk 2002 mod

Livsforsikring

Tror det var noe til vi hadde, men iallfall. Alt dette koster 16900,- i året. På bilene betaler vi mest, det er vel ca 4500,- på 523`n og 3500 på Passaten. 75% og 50% bonus. Begge med full kasko!

Gjensidige griller alt dersom dere har de riktige avtalene:) Sparer 3-4000 i året på å være medlem i bondelaget, og det koster ca 450,- pr år for hovedmedlem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har ca 5600,- i året for min 325 e46 med full kasko, 16000 km og 70% bonus hos Gjensidige

Hvor bor du siden du har fått en slik bra pris? Og er du medlem av en eller annen organisasjon?

Eg er Sunnmøring :mrgreen: og er YS-medlem, så det har nok litt å si. Snakka med Gjensidige igjen i går, og fekk satt bilforsikringa ned ytterlige 500,-kr, så nå er eg nede i ca 5100,- med full kasko. Dog har eg en egenandel på 12000,-kr, men er også NAF-medlem, slik at eg får dekt 4000,- i egenandel om noko skulle hende.

Forsikringen eg har i Gjensidige nå er:

-Bil med full kasko

-Veteranbilforsikring

-Hus pluss

-Innboforsikring (300 000,-)

-Personforsikring

-Reiseforsikring pluss

For dette så betaler eg ca 12000,- i året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...