Gå til innhold

E38 740. "ALPINA "


 Share

Anbefalte innlegg

Litt merker på lista og ganske dypt hakk i fanger etter sykkeln

gq9nupnzh6erybuprxin.jpg

Øverste del av ripen her ser ut til å være gjenom lakken. Nederste delen er ikke gjennom. Ser ut som det er en grop i lakken på en måte.

tzevhtdsievb7cssrzxq.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje bra! =/ Si ifra om du skal ha dette lakkert, fikser nok en fin E38-rabatt pris ;)

Btw, montertet eksosen idag og tok en bitte liten test tur.. Lyden på tomgang når man står bak er ekstrem dypt og fin og under pådrag så merker man mer til V8'r musikken. :-D Motoren min er ikke helt seg selv for tiden så gikk ikke som den skal, men jeg likte hvertfall lyden jeg fikk ifra eksosen. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra. Begynner på mitt eksosprosjekt om en uke. Da er alle deler på plass tenker jeg. Gleder meg.

Ikke bra med ripene nei. Skal ta en takst på skaden og se. Blir det dyrt så tar jeg det vidre. Blir det ikke så dyrt så gidder jeg ikke og styre med det og betaler selv.

Var på bmwccn treff på rudskogen 2 timer før det ble kræsj. Har spurt et par steder om noen tok bilder av bilen min der oppe. Da har jeg kanskje bevis på at det ikke var noe riper der rett før ulykken. Kjørte rett fra rudskogen til der bilen ble parkert. Og var rett ved bilen min helt frem til kræsjen sammensmed 5 andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røk et parklys i kveld. Da fjerna jeg det andre også. Så dumt ut med et blinklys og et parklys. Så har blitt US lys på bilen nå. Blir nok fikset ganske fort. Feilmeldinger er noe dritt.

vkf1aaskkouc57fzhio3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynnte litt på eksosen min i dag.

Skruddenførst av fester.

8j62rm18d9yly4rbii50.jpg

668moo3y1pj3vmbopyv8.jpg

Ferdig fjernet.

0rm33hwi849yhvb42mnv.jpg

pcki5qul0p5e6wbr7i3w.jpg

Så slipet jeg rundt kanten.

s1dnw5vpcgvzpxosarw8.jpg

Begynnte og åpne boksen på en side.

z2dxkz132f0n2aftqgfa.jpg

Og fortsatte rundt til den var løs.

23ob86svujyha6mo8mpt.jpg

ls21wndn2clgxyelxzte.jpg

Boks av og innmaten fjernet. Brukte en acetylen/oxygen brenner og pyntet litt med vinkelsliper.

6resapn5vwrsce9edxmw.jpg

Så på med lokk og sveise rundt.

cl3y6upmgh78kjvyd5ug.jpg.

Også det samme på den andre potta. Rakk ikke mer i dag. Hadde ikke så mye tid.

Neste gang skal jeg lage endestusser og tilpasse alpina eksosdeksel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette koster meg 100% mindre enn en 2 potter til 6000.- kr stk. blir det ikke bra så setter jeg tilbake de orginale pottene mine.

også vet jeg om en som har prøvd :D

Btw, montertet eksosen idag og tok en bitte liten test tur.. Lyden på tomgang når man står bak er ekstrem dypt og fin og under pådrag så merker man mer til V8'r musikken. :-D Motoren min er ikke helt seg selv for tiden så gikk ikke som den skal, men jeg likte hvertfall lyden jeg fikk ifra eksosen. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp. jeg får se. har 4 bakpotter. så om det ikke blir bra kan jeg sette tilbake de som er på bilen nå. og kjøpe noen med tøff lyd i. da har jeg hvertfal prøvd en veldig billig løsning først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...