D.Toft Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 http://www.ebay.com/itm/DEPO-BMW-99-01- ... 13&vxp=mtr evt http://www.ebay.com/itm/99-01-BMW-FACEL ... e7&vxp=mtr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2013 Har sett de. Men de ser like svarte ut som de jeg har nå. De gs har har bra farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 mulig dem vil virke lysere pga krystall. vask dem rein, og sote litt og litt finner rett toning til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2013 Jepp. Blir nok til å gjøre det. Her er de jeg kjøpte fra gs til facelift prosjektet jeg hadde til forrige E38. Matcher lykta bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 dem der var tøffe. finner ikke slike på ebay da? koed? schmiedmann? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2013 bare funnet hos gs. de er helt like orginale. men har mørkere glass. hetrer crystal smoked. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Synes du skal ha samme farge som hovedlyktene, ellers blir dem gjemt bort og bilen ser mye smalere ut i fronten. Ble bra med AE da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 det ble for mørkt med lakkeringen der ja, har sånne som du har lyst på liggende et sted, kan sikkert finne dem fram vis du er intresert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2013 Da har det kommet litt post, så eksos prosjektet kan fortsette. Regner med det blir ferdig til helgen. Gleder meg litt til å få litt lyd. Kan ikke si jeg ble imponert over finishen på ting. Håper ikke noen av sveisene blir synlige. Innvendig var de helt jævlige. De var ikke veldig pene utvendig heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2013 Fikset fargen på blinklysa. Dette ble bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 mye penere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2013 Jepp. Dårlig lys og ta bilder i. Men ble bra hvertfal ser det ikke så bra på bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 Mye finere enn hel svart som det var før... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2013 jepp. de ble mye mørkere enn planlakt første gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet Juli 6, 2013 Share Skrevet Juli 6, 2013 hvor bestilte du eksos halene ? rå bil forreesten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå