Sjøbuse Skrevet Juli 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2013 Ja. Lærer noe nytt hele tiden. Jeg vet mye om E38 føler jeg. Men lærer brått nye ting om det plutselig jeg også. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2013 Fått på nye filteret. Ble litt mer lyd i motor'n. Skal lakke alu plata og få på en list rundt for og pynte litt på det. Også har jeg fått post det gikk fort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2013 Spoileren ble bestillt søndag kveld (natten til mandag 08.07.13. Kl 01:21) Koed måtte først bestille fra alpina. Så sende den til meg. Postkontoret mitt hadde den i dag (12.07.13 kl 14:19) Ikke værst leveringstid det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Juli 13, 2013 Share Skrevet Juli 13, 2013 Det var rask levering ja Ser på tegningen at man faktisk skal kappe av deler av originalfangeren ved hjulbuene Det visste jeg ikke. Nå er det vel bare å sende spoileren til lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2013 Det viste ikke jeg heller faktisk. Gjore ikke det på min forrige. Men det er nok for at den skal ha en jevn overgang i hjulbuen og ikke overlappe. Skal prøve og lakke selv. Lakerte eksosdeksela selv. Prøver spoiler også. Blir det ikke bra. Så sendes den inn til uka. Har ett lakkverksted på jobb. Så prøver der først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Juli 13, 2013 Share Skrevet Juli 13, 2013 Hmm.. Blir noe annet å lakke en hel spoiler da. Blir aldri samme finishen med spraylakk. Spesielt ikke på en sånn del med mange profiler, der det er vanskelig å få polert opp resultatet. Når en kjøper en spoiler til flere tusen kroner, så hadde jeg latt et lakkverksted ta jobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2013 Vi lakkerer store konstruksjoner på jobb. Så har profft lakk utstyr. Har en stor foss der inne som sammler støv og slikt også. Så kan hende det blir ok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juli 13, 2013 Share Skrevet Juli 13, 2013 fikk ikke noe mindre lyst på alpina leppe der nei. hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 13, 2013 Share Skrevet Juli 13, 2013 Dette blir bra Konge med rask leveringstid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2013 Ja. bra leveringstid. Koed er bra butikk. Blir bra og få på fronten.Video fra luftfilter bytte også. før og etter lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 Nyydelig, var mye forskjell Jeg vil også ha V8!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2013 hører ikke så mye forskjell på tomgang og ved rusing av motor, men litt er det jo. merker det mest når man gir på med litt motstand å hjula. men jeg er fornøyd. i morgen tror jeg nok eksosen kommer på plass også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 Hehe, man hører forskjell på videoen da Hadde ikke du satt på eksosen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2013 ja hører det der. men er ikke så stor forskjel. mye større forskjell i lyden ved pådrag. eksosen er ikke montert ennå. alt er gjort ferdig. eneste er og kappe av orginal eksos. henge opp modifisert eksos og tilpasse stussene til hullene i fangeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 Okei, kult Blir moro å høre med den da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå