Sjøbuse Skrevet Juli 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2013 Står 95 på lappen som fulgte med. Mulig det er når spoileren/lappen er utvikklet. Men også mulig det er da den er laga. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Onkel Skrevet Juli 20, 2013 Share Skrevet Juli 20, 2013 Veldig bra oppdatering. Den ideen om og tilpasse eksos-endene etter fangeren høres spennende ut.. tror det ville sett bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2013 Tror det kan bli bra ja. Nå er jo stussene nesten innafor fangeren på innsiden (mot midten av bilen)Og stikker langt ut på utsiden (mot siden av bilen). Skråskjæres de så kan jeg dra de litt bakover uten at de blir så lange på utsiden. Og de går ut forbi fangeren på innsiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 meeeget oppegående mods du har gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2013 Fornøyd selv Blir noen småting som skal endres litt fremover også. Men ikke så veldig mye planer. Men dukker vel stadig opp noe man får lyst til å gjøre.Noen ting jeg har tenkt på er:Hi gloss shadow rundt vinduer. Lurte på å teste med klarlakk på de jeg har på bilen nå.Us lista på frontfanger.Alpina dekor på frontspoiler.Orginale E39 M5 speil.Facelift TLF antenne om det bare er å plugge rett i eksisterende system.Spesiallaget Modelbetegnelse bak.Husker ikke mer i farta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juli 23, 2013 Share Skrevet Juli 23, 2013 ikke dumme ideer det nei. vurderer hi gloss selv, eller bare lakkere rutelistene i bilens farge. bakluke greiene da? sett på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2013 Har åpna esken hvertfal. Ikke tenkt så mye på det i det siste. Men blir vel ordnet etter sommer'n tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 25, 2013 Share Skrevet Juli 25, 2013 Er det no fint med E39 M5 speil da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2013 Ja. Syns de er finere en de svære firkantene som er nå. Og på 728'n jeg hadde ble det mindre vindsus av de. Det som er dritt er at orginale koster ca 10 000 hos koed. Og ingen som vil selge de orginale brukt selv om de lager banebiler av bilene. Kun de orginale som har auto dip. Og jeg har ikke tenkt og kjøpe kopier og miste no funksjoner på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2013 Er jo ikke veldig ulikt. M5 er avrunda i tuppen og er buet i dekselet. De orginale er store flate plater som ikke er så aerodynamiske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 25, 2013 Share Skrevet Juli 25, 2013 Ble fint med eksosen og fin 8er lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 25, 2013 Share Skrevet Juli 25, 2013 Synes faktisk de originale er tøffere på en måte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Juli 25, 2013 Share Skrevet Juli 25, 2013 å farken, kanskje derfor jeg ikke får på alpina leppa mi skikkelig da.. Dette må prøves Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 5, 2013 Forfatter Share Skrevet August 5, 2013 Hjalp med en gang jeg slipa litt på fangeren min ja. Slipper også overgang i hjulbuen. Nå ligger fanger og spoileren jevnt med hverandre. Ser jo mye bedre ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 21, 2013 Forfatter Share Skrevet August 21, 2013 Ble litt alpina dekor i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå