donkalin Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Kun noen få mnd gamle og relativt strøkne, med nye dekk 245/35 og 285/30Felgene er dype concave felger i silkematt sort, meget lekre felger. Sitti på e38 og passer fint der! bør kanskje ha på noe spacere om man vil ha den helt rette stancen, men min bil er foreløpig usenka så har ikke prøvd meg fram med det. Sender bilder på mms om noen ønsker.Bilder lengen ned i tråden! 7500kr billig, langt under halv pris av ny pris! Åpen for alle bud nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tåmz'n Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Bilder? Det er det som selger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet August 1, 2013 Forfatter Share Skrevet August 1, 2013 har akkurat registrert meg og ikke skjønt hvordan jg legger ut bilde.. kan sende deg på mms om du er interesert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Pris på disse da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet August 1, 2013 Forfatter Share Skrevet August 1, 2013 hadde håpa på 12000kr, men tåler bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Hva er ET på dem? Passer dem e61? bilder selger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet August 2, 2013 Forfatter Share Skrevet August 2, 2013 Hva er ET på dem?Passer dem e61? bilder selger Trur ET lå rundt 25-35 et sted men det skal jeg få sjekka, Om de passer e61 vet jeg dessverre ingen ting om, men passer fint på e38 om det forteller deg noe, kunne vært space ut noe for enda bedre fitment.. Beklager at jeg ikke har fått inn noe bilder, men har akkurat registrert meg her inne, og har ikke skjønt meg på det enda.. men om du er interresert sender jeg bilder til deg på mms Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet August 2, 2013 Share Skrevet August 2, 2013 Bildene jeg fikk på mms. Håper det er greit jeg legger dem ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet August 2, 2013 Forfatter Share Skrevet August 2, 2013 Ja selvfølgelig, takk skal du ha.. fortsatt interresert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet August 3, 2013 Share Skrevet August 3, 2013 Skulle gjerne visst hvordan dem ble på en e61. Både utseendemessig og mtp ET. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet August 3, 2013 Forfatter Share Skrevet August 3, 2013 Skulle gjerne visst hvordan dem ble på en e61. Både utseendemessig og mtp ET. Ta deg en tur og prøv de da vel! er jo fin tur det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet August 5, 2013 Forfatter Share Skrevet August 5, 2013 Bare og komme med bud! planlegger nye felger så disse bør bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet August 5, 2013 Forfatter Share Skrevet August 5, 2013 Skulle gjerne visst hvordan dem ble på en e61. Både utseendemessig og mtp ET. ET er 20foran og 35 bak sjekka opp med en felg importør jg kjenner skal passe bra på e61 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 Et bak er litt høyt. Burde bruke 10-15mm spacer men det er jo ikke noe problem. Dekkdimmensjoner er helt riktige til E60/61! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet August 6, 2013 Forfatter Share Skrevet August 6, 2013 Et bak er litt høyt. Burde bruke 10-15mm spacer men det er jo ikke noe problem.Dekkdimmensjoner er helt riktige til E60/61! Kanskje jeg blanda.. så det er motsat.. hmm nå ble jeg litt usikker.. Jeg har 5mm spacer bak, ikke at man trenger det men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå