LarsE36 Skrevet Januar 17, 2014 Share Skrevet Januar 17, 2014 Prøver å få solgt min e36 touring da jeg ønsker noe med litt mer hk og noe nyere Motor : 318(m43b18)Kjørt : 250 000Km Årsmodell : 1995 Bilen er i veldig god stand og har fulgt service hefte. Har kviteringer på nesten alt som er gjort før og etter jeg kjøpte bilen. ALT fungerer på bilen og her er det mye bil igjen.Byttet alle foringer i bakstillingen nå i oktober(kvitering følger med). samt. 2 stabstag foringer og et indre endeledd som jeg byttet selv fremme.Har byttet begge støtdemperene framme da det var litt lekasje, satt da også på senkefjører(40/30) rundt hele bilen noe som også er godkjent i vognkort.Nylig byttet bremseskiver og klosser på hele bilen inkl, bremsesko til håndbrekk. Bremserør bak er også byttet på verksted(kvitering følger). Det er litt rust i bakre hjulbue og på jekkfestene, dette er noe jeg ikke brydde meg om da den kom igjennom eukontroll med dette. Interiøret på bilen er vanlige tøystoler og ser ut som nye. Står i en Sony Cd-spiller og Alpine forsterker og basshøytaler. Følger med 18" sommerfelger m.dekk som ble kjøpt nye i år. ( dekkene subber litt med full bil, men ikke noe jeg har brydd meg om.)Vinterdekkene er bare noen ok. piggdekk på stålfelg. Ønsker innbytte i litt nyere og sprekere bil, e46 touring er av veldig interesse men kom bare med forslag:) Setter en pris på 27 000kr men tar i mot bud. Flere bilder kan jeg fikse ved nermere interesse [ ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Januar 17, 2014 Share Skrevet Januar 17, 2014 Hei. Intr i å bytte mot denne? http://bimmers.no/topic/768892-2000-mod-320i-selgesbyttes/?view=getnewpost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsE36 Skrevet Januar 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2014 Ja det er jeg.. hadde vært kjekt med noen bilder på innsiden av bilen ? og hva mener du mellomlegget skal være ? ta det på pm, funker best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå