Gå til innhold

Autoart BMW modeller i 1:18 selges (E28, E34 og E10)


316
 Share

Anbefalte innlegg

Prisen blir ikke mye senket i såfall. Det ligger én til salgs på eBay, se hva den koster. Før toll! :)

http://m.ebay.com/itm/141206609224?nav=SEARCH

 

 

The model comes with original box, never been displayed out of box. Outer box is still kept well. The model is still kept in mint condition as photo shows.

 

Går ut ifra at det hever verdien en hel del! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig vestentlig at esken er med for å forsvare prisen. Finn esken, så kan det vurderes. BTW, det er ikke toll på modellbiler fra utlandet. ;)

Er det ikke toll på modellbiler fra utlandet?

Har da bestilt en del modellbiler fra utlandet å har vel betalt toll på samtlige :/

Hvorfor skal det ikke være det når det er det på stort sett det meste? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig vestentlig at esken er med for å forsvare prisen. Finn esken, så kan det vurderes. BTW, det er ikke toll på modellbiler fra utlandet. ;)

Ingen toll, men det er moms som på alt annet!

Sent from my C6603 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke toll på modellbiler fra utlandet?

Har da bestilt en del modellbiler fra utlandet å har vel betalt toll på samtlige :/

Hvorfor skal det ikke være det når det er det på stort sett det meste? :)

 

Nei, er ikke toll på modellbiler, men man må betale 25% mva på kjøpesum og frakt. Får du selger til å sende som gave eller skrive verdi til under 200 kr., så slipper du å betale mva. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig vestentlig at esken er med for å forsvare prisen. Finn esken, så kan det vurderes. BTW, det er ikke toll på modellbiler fra utlandet. ;)

 

Bilen er fremdeles like fin og sjelden uten esken, men jeg vet hva du mener og skjønner det. Jeg skal se etter esken! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Samler mest på M3 modeller, men denne er interesant siden den er nesten helt lik den bilen jeg øvelseskjørte med når jeg var 17 år. Den hadde grått interiør, ellers så var den 100 % lik med felger, striper, chromelister og M-fangere. :)

Kan gi deg et bud på 1000,-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...