316 Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Full annonse: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=47003102&searchQuery=Autoart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Du får finne esken og skru ned prisen på E28`n, så kanskje jeg er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2014 Prisen blir ikke mye senket i såfall. Det ligger én til salgs på eBay, se hva den koster. Før toll! http://m.ebay.com/itm/141206609224?nav=SEARCH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albino Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Prisen blir ikke mye senket i såfall. Det ligger én til salgs på eBay, se hva den koster. Før toll! http://m.ebay.com/itm/141206609224?nav=SEARCH The model comes with original box, never been displayed out of box. Outer box is still kept well. The model is still kept in mint condition as photo shows. Går ut ifra at det hever verdien en hel del! R Andersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2014 Uansett fått en henvendelse av en som er svært interessert, så han kjøper de sikkert. Eskene finnes her et sted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 Det er veldig vestentlig at esken er med for å forsvare prisen. Finn esken, så kan det vurderes. BTW, det er ikke toll på modellbiler fra utlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_1988 Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 Det er veldig vestentlig at esken er med for å forsvare prisen. Finn esken, så kan det vurderes. BTW, det er ikke toll på modellbiler fra utlandet. Er det ikke toll på modellbiler fra utlandet? Har da bestilt en del modellbiler fra utlandet å har vel betalt toll på samtlige :/ Hvorfor skal det ikke være det når det er det på stort sett det meste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albino Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 Det er veldig vestentlig at esken er med for å forsvare prisen. Finn esken, så kan det vurderes. BTW, det er ikke toll på modellbiler fra utlandet. Ingen toll, men det er moms som på alt annet! Sent from my C6603 using Tapatalk R Andersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Er det ikke toll på modellbiler fra utlandet? Har da bestilt en del modellbiler fra utlandet å har vel betalt toll på samtlige :/ Hvorfor skal det ikke være det når det er det på stort sett det meste? Nei, er ikke toll på modellbiler, men man må betale 25% mva på kjøpesum og frakt. Får du selger til å sende som gave eller skrive verdi til under 200 kr., så slipper du å betale mva. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2014 Det er veldig vestentlig at esken er med for å forsvare prisen. Finn esken, så kan det vurderes. BTW, det er ikke toll på modellbiler fra utlandet. Bilen er fremdeles like fin og sjelden uten esken, men jeg vet hva du mener og skjønner det. Jeg skal se etter esken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2014 E28 selges nå med eske. Begge deler er hundre prosent strøkent. Noen interesserte? 2002 er solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2014 Du får finne esken og skru ned prisen på E28`n, så kanskje jeg er interessert. Ja, nå har jeg det på plass. Hva gir du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 17, 2014 Share Skrevet Mars 17, 2014 Samler mest på M3 modeller, men denne er interesant siden den er nesten helt lik den bilen jeg øvelseskjørte med når jeg var 17 år. Den hadde grått interiør, ellers så var den 100 % lik med felger, striper, chromelister og M-fangere. Kan gi deg et bud på 1000,-. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2014 Artig historie men det blir ikke aktuelt. Se hva slags pris de ligger for på ebay. Kan ta den med til Oslo dersom du bestemmer deg for handel før tirsdag ettermiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå