jonas1/// Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 Hva er forskjellen? Kan jeg bruke facelift ledningsnett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Det kan du helt sikkert, men du må kanskje bytte om på noen pinner i kontakta i motorrom. Eller tenker du på ledningsnettet til motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Mars 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2014 Tenkte på ledningsnett til motoren ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Skjønner. Det er såpass mye forskjell at den ikke vil starte med mindre du bytter triggerhjul og får satt inn lamda og bankesensorer i blokka hvis du har det. Bankesensora er vel kanskje ikke et møst for å bare få den gjennom EU. Det enkleste er kanskje å få et preface nett til å funke med bilens nett Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Mars 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2014 Ja fikk ikke med el nette til motoren jeg kjøpte men selger skulle få tak i det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Ellers har jeg ett liggende Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 bare du setter over alle delene til preface eller facelift nett så funker det kjørte selv en stund med m20b23 med facelift nett (fåkke b23 i facelift) har elnett til preface m20b25 og hjerne om du skulle trenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Mars 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2014 Da blir det nok til det , har facelift led.nett liggende Noe mer enn triggerhjul og montering av triggersensor som må gjøres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 Skal ikke være det da, men har du hull å montere lamda i? Hvis du skal kjøpe inn triggerhjul, følerbraketten og eventuell katalysator med lamdautgang. Så blir det mer kostbart enn å skaffe ledningsnett fra preface. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Mars 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2014 Jeg har alle delene liggende Laudrup reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå