Gå til innhold

BMW E90 LCI 318D - Nytt eksos s.4

JQD
 Share

Anbefalte innlegg

1 Dag Igjen!

Uff, er ganske spent nå . . bare litt over en dag igjen til jeg skal hente bilen. Har en god følelse på at det blir bra, men så er jeg også litt små nervøs.  :-s

Sendte en del mail rundt her om dagen og spurte etter diverse ting til bilen og har da fått tilbud på både M-sport front og bak så det er bestemt. Når jeg får på dette er jeg ikke helt sikker på, men håper på å kunne få det til rundt vinteren eller kanskje neste år? Noe annet jeg også har gjort er å se igjennom planene mine, velger å droppe tanken om å foliere hele bilen så får jeg heller bruke pengene på noe annet som er mer fornuftig. :D 

Blir masse oppdateringer fremover så er bare å følge med eller sjekke en gang iblant! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får min nye bil i morgen også, så jeg er ganske rastløs nå. Lykke til!

Stemmer det du venter en F31 320i, du blir nok stor fornøyd med den. Må huske å oppdatere bilder av bilen så fort du har fått den med hjem! ;) 

Igjen så takker jeg og sier det samme til deg! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 Dag Igjen!

Uff, er ganske spent nå . . bare litt over en dag igjen til jeg skal hente bilen. Har en god følelse på at det blir bra, men så er jeg også litt små nervøs. :-s

Sendte en del mail rundt her om dagen og spurte etter diverse ting til bilen og har da fått tilbud på både M-sport front og bak så det er bestemt. Når jeg får på dette er jeg ikke helt sikker på, men håper på å kunne få det til rundt vinteren eller kanskje neste år? Noe annet jeg også har gjort er å se igjennom planene mine, velger å droppe tanken om å foliere hele bilen så får jeg heller bruke pengene på noe annet som er mer fornuftig. :D

Blir masse oppdateringer fremover så er bare å følge med eller sjekke en gang iblant!

Dette blir bra! Må følge med her :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :) men er det titan line interiør lister? Trodd ikke man fikk de på faceliften jeg.

Takker! Listene er i satin silver eller glacier.. er små usikker på det. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finner du ut ved å taste inn siste 7 siffer i Cassisnr. på www.bmwarchiv.de.

Gratulerer med bilen!

Tusen takk og gratulerer så mye med den nye fine Bmw'en! Følger med på tråden din

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor oppdatering på vei!

Måtte få meg et par timers søvn rett etter at jeg kom hjem med bilen, kom meg på jobb og reiste avsted til Sørlandet rett etter.. Befinner meg i Kragerø og blir her i en uke, skal få til fine bilder så fort jeg får tilgang til pc. Har plukket opp sorte nyrer som jeg har liggende i bilen, skiltlys er blitt byttet og bilder kommer.

Får rutene mine sotet i morgen, skal bytte om nyrene og montere cree led ae.

Følg med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk montert led skiltlys i går natt, får ruter sotet i dag også skal jeg prøve å få på cree led så fort været er blitt litt bedre her..

Oppdaterer mer ut dagen! :lol:

Legger ved to hurtig bilder:

Postet bilde

Postet bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå fått på sorte nyrer, fått sotet ruter, men desverre ikke montert crew led på grunn av mangel på verktøy...

Skal få ordnet dette senere når jeg er tilbake fra ferien.

Ikke fullt så bra med bilder, men skal ture litt rundt i Kragerø til uka så får jeg nok til et par kule bilder!

post-82090-14064760372994.jpg

post-82090-14064760497835.jpg

post-82090-14064760641814.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...