janerik171187 Skrevet Februar 3, 2015 Share Skrevet Februar 3, 2015 (endret) har da henta meg en 1985 323i med påmontert brei glassfiber m3 bredding, planene framover, er nok at dette blir banebilen, motor blir nok en m50b25 nonvanos med turbo etterhvert. drivverk, blir da e36 325/m3 zf kasse med store flensen og tilhørende mellomaksel understell blir z3m bakstilling med e30 188 lamelldiff med uklar utveksling nå (har fler å velge imellom) foran blir det enten e36 m3 3.2 nav med div smått som gjør at det passer e30 eller org 51mm fjørben med adapter så e36 lager med m3 3.2 brems passer. se an om det blir coilovers. breddinga er bra utført, lakken er og grei, noe smått seff, men trenger ikke gjøre noe garasjen er litt liten, så ikek så bra å ta langtifra bilder i men her kommer noen bilder breie nok ivaffall div betær ser greit ut i bagasjen nappa ut alt som lå i bilen og tok ut "gulvteppet", dvs, mangler selve teppet, men det preface har som ligger under lå der, fullt av vann, så lå igjen endel, men bra for rust alikevell interiøret som fulgte med var ikke pent, så blir nok noe annet eneste som jeg samler på av "gulvteppet", resta går i søpla, fikk den opp på bukken for å titte under bredderne er bare satt utapå uten å gjøre noe med org hjulbuer, så må fram med vinkelsliperen elns å kappe litt fulgte med noen 280mm bremser, skal være corrado g60 skiver og rx7 kalipere, desverre bare et adapter, men går da an å lage et til lett da Endret Mars 6, 2016 av janerik171187 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Februar 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2015 Fikk tørka opp alt vannet før jeg dro på jobb idag. Neste prosjekt nå er å se på å få liv i motoren og sende på EU. Kjekt å ha skilt på den når man skal kjøre på banen senere. Er veteran. Så koster jo ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drevi Skrevet Februar 4, 2015 Share Skrevet Februar 4, 2015 Følger med her. Lytt synd at den ender opp som banebil, e30 323i er jo ikke så vanlig å se etter veiene lenger.... Har du tenkt å bytte ut til m3 stålskjermer eller blir det de som står på?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Februar 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2015 Følger med her. Lytt synd at den ender opp som banebil, e30 323i er jo ikke så vanlig å se etter veiene lenger.... Har du tenkt å bytte ut til m3 stålskjermer eller blir det de som står på?? "banebil" blir rundetid ikke drift, da ekke no drifter så blir et relativt "pent" liv på den blir nok glassfiberen enn så lenge. vurderte ta den av, men har nok org e30'r så greit med en litt mer modifisert en. men må si det blir litt synd å kappe i org hjulbuene, men får sveise inn noen nye om jeg skulle ombestemme meg har fikla litt idag, fått satt sammen motoren, men sliter med å få gnist. prøvebyttet endel deler, men fortsatt null gnist. får se om jeg bytter hele elnettet. eneste jeg ikke har prøvd bytte er fordeleren, har konstant + på coil, men ikke no spenning ved start, prøvebytter fordeler før jeg kødder no mer kanskje, eller hele elnettet til facelift evnt sånn står den nå. gadd ikke kødde mer, og har ikke satt på kjøling pga se om jeg fikk liv i den først unødvendig jobb er no dritt vøtt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Februar 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2015 (endret) fikk start på den idag, går relativt rent og, etter å ha byttet fordeleren og, så tenkte jeg bytte elnett, på delemotoren da så jeg en jordingsklase under innsuget, titta på motoren i bilen, og den vakke skrudd fast gitt satte på den så tente motoren, men tom tank, så måtte handle no bensin, lit 98 på tanken så fyra den kople no kjøling nå, og bytte reggreima burde jeg vell gjøre, men tar en titt på den, er den hel og grei, drøyer jeg til motoren skal ut om ikke så lenge. Endret Februar 5, 2015 av janerik171187 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Februar 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2015 Da er delebil hentet. En 4 dørs da. Men mye av det jeg mangler passer alikevell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Februar 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2015 lite bilde av delebilen, skal få bruk for noe fra den ivaffall 325 preface kasse og motorelnett henger i ennå så jeg tidligere eier bytta bakplate, men eier etter han trengte en bit av den, så mangler litt der, men skal høgges så ikke farlig full av div deler jeg må titte gjennom ut å fikle litt nå tenkte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Februar 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2015 fått skrudd litt idag fikk sammen kjølesystemet og luftet det, virker bra lot den gå til thermostaten åpnet, og virket til å holde seg greit, temp måleren i instrumentet var død, men turtelleren funket faktisk fikk og montert panserhengsel og holder med gassdemper da var det prosjekt tette bilen for regn, dvs inn med ruter, tar det ikke så ille nøye nå, da blir nok tatt ut igjen senere og gjort ordentlig tips til hvordan få inn disse mottas rute med pakning til den montert på ene døra deledøra jeg skal ta div lister og sånt av (og har tatt rute og pakning fra) har til andre siden og fått i dørstopper så døra holder seg igjen vart jo nesten bra var vindu i andre døra, men fikk inn pakning, om merker på denne heisen at den var der når bilen ble pusset, går drit treigt masse støv i den da var sidene ok bakrute inn frontrute inn, riktignok en med masse sprekker, men har ivaffall 2 ruter på 2 delebiler, så blir hel senere. (kjekt at ikke dleebilen blir helt ødelagt inni før jeg har demontert de ) begynner å hjelpe nå. tipper det blir å montere sånn tålig, så sende på eu for å se åssen det er å få skilt på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Februar 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2015 skjedd noe idag og fikk bytta til org baklykter så var det rydde i dette elnettsurret her ble bedre nå montert lås og holder til luka, ble litt tøft med breie skjermer da så var det elnettet framme da rydda i teipa satt ca sånn det skal være fått på frontplatedelen under lyktene fått i mesteparten av fronten, ikke rene pene deler, men blir nok bytta senere et brukbart panser på enn så lenge (det som er lakkert pent i riktig farge ligger pent på loftet til jeg trenger det ) må justere litt på panserhengslet, så lar det være til imorra. må finne på noe lurt når det gjelder å feste fangerne, da vil at det skal se OEM ut, og at det skal gå an å demontere enkelt, blir vell noe med å bruke org facelift bjelke elns. skal undersøke litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Februar 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2015 skjer ikke så mye fremgang idag, da driver på med et bad og hjemme fikk ivaffall begynt å demontert delebilen da jeg ksal ha gulvteppet fra den, fikk satt inn noen varmeovner, da det er rimelig fryst hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Februar 10, 2015 Share Skrevet Februar 10, 2015 Ser ut som om det er et ganske greit utgangspunkt i denne bilen. Men hvorfor bare gjøre det fort og ikke helt bra enn og bruke litt tid og gjøre jobben sikklig? Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 11, 2015 Share Skrevet Februar 11, 2015 må si meg enig der! men følger med videre ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Februar 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2015 Ser ut som om det er et ganske greit utgangspunkt i denne bilen. Men hvorfor bare gjøre det fort og ikke helt bra enn og bruke litt tid og gjøre jobben sikklig? Er bare ting som skal av igjen etter EU for lakk (og som er kjappe å sette på) som jeg ikke tar så høytidelig nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Mars 20, 2015 Share Skrevet Mars 20, 2015 Følger janerik171187 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2015 ble en delebil nå, 323 den og, skal bruke noe av den på denne her ivaffall, resta som er brukandes blir nok satt på "lageret" enn så lenge. meget rusten såvidt jeg har sett, så ekke noe å beholde (+ er 4dørs) bakfangeren ser faktisk reddbar ut, bra bare det igrunn noen kjappe bilder tydeligvis vært leid ut før bilen til noen hybelboere hehe fulgte med 2stk ispigg, ikke noe bra stand de ispigga da, så er vell mest søppel, meget sprekt opp i gummi'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå