Djwik Skrevet Februar 8, 2015 Share Skrevet Februar 8, 2015 (endret) Er intresert i dør paneler i skinn Enten i sort eller mørk brun/lilla Til touring og sedan Endret Februar 14, 2015 av Djwik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Februar 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2015 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Februar 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2015 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Februar 13, 2015 Share Skrevet Februar 13, 2015 Opp Hei. Jeg vet ikke hvor store forskjellene er, men jeg har kjøpt en E34 525 TDS motor. Jeg kommer hjem til Norge med den ca midten av mars. Motoren skal bare være kjørt 174.000 km og har en 6 mnd ny eller nyoverhalt dieselpumpe. Bare i tilfelle du ikke får tak i motor før den tid. Jeg har ikke hentet motoren enda, men selgeren sa at motoren kommer fra en velholdt bil til naboen som ble påkjørt. Kommer fra en manuell giret bil, men er uten svinghjul. Hilsen Eirik. 92 22 65 44. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Februar 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2015 Hei. Jeg vet ikke hvor store forskjellene er, men jeg har kjøpt en E34 525 TDS motor. Jeg kommer hjem til Norge med den ca midten av mars. Motoren skal bare være kjørt 174.000 km og har en 6 mnd ny eller nyoverhalt dieselpumpe. Bare i tilfelle du ikke får tak i motor før den tid. Jeg har ikke hentet motoren enda, men selgeren sa at motoren kommer fra en velholdt bil til naboen som ble påkjørt. Kommer fra en manuell giret bil, men er uten svinghjul. Hilsen Eirik. 92 22 65 44. Tror den blir for gammel Må ha den med plast innsug Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Februar 14, 2015 Share Skrevet Februar 14, 2015 Tror den blir for gammel Må ha den med plast innsug OK. Jeg tenkte at selve motoren og dieselpumpen er like, og at en kan flytte over deler fra den nyere motoren der det trengs. Men lykke til i letingen. Hilsen Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Februar 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2015 Motor er skaffet Er nå intresert i dør paneler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torsjan92 Skrevet Februar 14, 2015 Share Skrevet Februar 14, 2015 har i lyst skinn vis det er noe da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Februar 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2015 har i lyst skinn vis det er noe da:)Det passer litt dårlig til svart interiør desverre Men takk for tilbudet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 15, 2015 Share Skrevet Februar 15, 2015 http://bimmers.no/topic/795128-d%C3%B8rpaneler-i-sort-skinn-e39-selges-500/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå