powerfulglenn Skrevet Mars 21, 2015 Share Skrevet Mars 21, 2015 (endret) Kommer mer info, har ikke hentet bilen! Men er betalt depositum og bilen blir hentet neste mnd Et par bilder Endret April 10, 2015 av powerfulglenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mars 21, 2015 Share Skrevet Mars 21, 2015 Se her ja Blir ikke arbeidsledig du med det første hvertfall Blir nok bra bil det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mars 21, 2015 Share Skrevet Mars 21, 2015 Oi. Er ikke bare og bytte et par sensorer på den der nei ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 21, 2015 Share Skrevet Mars 21, 2015 følger med her! du har en del jobb foran deg ja! hvordan motor skal i denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 21, 2015 Share Skrevet Mars 21, 2015 så denne på face, tenkte gi bud på den, men den vart solgt fort får følge med å se hva som skjer med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Mars 21, 2015 Share Skrevet Mars 21, 2015 Har jobb for deg, der glenn hva med e39'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mars 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2015 Djwik: Nei har litt og holde på med nå Bergeee: Nei, mindre sensorer nå da Freakshow: Ja er litt jobb, Men den er faktisk ganske strøken Men får se når jeg skal hente den hvor mye jobb det blir på meg vil holde meg til m20b25, men får se hva som skjer! har tenkt litt på et sint og gromt turbo bygg Janerik: Hehe, den ble ganske fort solgt til meg ja pga han klarte ikke og si nei når pengene var ganske fort på kontoen hans så jeg var heldig med den Clutch: Blir litt jobb ja, men er jo det som er morsomt Det som er ekstra gøy er at jeg vet ikke hvordan bilen er, vært avreg siden 2003 og har bare stått i en låve, men han kunne garantere lite rust, eneste rusta som var sa han var at det var litt overflate rust i skjermene foran så kanskje jeg er heldig E39en blir bruksbil, må bare finne ut hvorfor den går så rart.. Den bruker 3l på mila nesten hele tiden tydligvis så noe er rart :s men når jeg får E30en i garasjen så får jeg tatt en litt mer titt på E39en, evt kanskje så bytter jeg motor igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 22, 2015 Share Skrevet Mars 22, 2015 ja nei men dette er Tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mars 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2015 Håper på at det blir det også ja Er jo veteran uten kat så får håpe jeg kan godkjenne den med turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 22, 2015 Share Skrevet Mars 22, 2015 jada får fort godkjent den med 330 hk moro det i en bil som veier rett over tonnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mars 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2015 Ja ikke sant Så håper og ha den klar til E30 meet neste år så har en kompis også kjøpt seg E30 som vi holder på med så da er det litt morro når vi "konkurrerer" litt på verkstedet bilder av den til de som er nysgjerrige den er ganske lik i fargen som min bare litt lysere svart farge på hans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drevi Skrevet Mars 22, 2015 Share Skrevet Mars 22, 2015 Artig prosjekt, følger med her Bra at du tar å fikser denne opp, den var ikke langt ifra å havne på dynga den der hvis den hadde havnet i "feile hender" !Gøy at du holder deg til m20, begynner å bli færre av de nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mars 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2015 Ja ikke sant Spørs hva som blir billigst ang m20 eller m50 Men jeg ser, det tar jeg til sist, først så skal selve bilen bli bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 22, 2015 Share Skrevet Mars 22, 2015 Ja ikke sant Spørs hva som blir billigst ang m20 eller m50 Men jeg ser, det tar jeg til sist, først så skal selve bilen bli bra hadde nok vurdert å godkjent m50b25 i den kanskje. relativt billig bygg det. om du skulle trenge deler så er det bare spørre, har masse e30 betær liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mars 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2015 janerik: Ja vurderte det også evt prøve og få godkjent med turbo, avgass tar de vell ikke siden den er veteran? Nydelig Har nesten en hel E30 i deler i kjelleren Men er sikkert mye mer jeg trenger etterhvert Så du kjøpte den dele e30en altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå