Gå til innhold

Bmw E30 Rebuild fra "vrak"

powerfulglenn
 Share

Anbefalte innlegg

Djwik: Nei har litt og holde på med nå :)

Bergeee: Nei, mindre sensorer nå da :) 
Freakshow: Ja er litt jobb, Men den er faktisk ganske strøken :) Men får se når jeg skal hente den hvor mye jobb det blir på meg :) vil holde meg til m20b25, men får se hva som skjer! har tenkt litt på et sint og gromt turbo bygg :)

Janerik: Hehe, den ble ganske fort solgt til meg ja pga han klarte ikke og si nei når pengene var ganske fort på kontoen hans :) så jeg var heldig med den :) 

Clutch: Blir litt jobb ja, men er jo det som er morsomt :) Det som er ekstra gøy er at jeg vet ikke hvordan bilen er, vært avreg siden 2003 og har bare stått i en låve, men han kunne garantere lite rust, eneste rusta som var sa han var at det var litt overflate rust i skjermene foran så kanskje jeg er heldig :) 
E39en blir bruksbil, må bare finne ut hvorfor den går så rart.. Den bruker 3l på mila nesten hele tiden tydligvis så noe er rart :s men når jeg får E30en i garasjen så får jeg tatt en litt mer titt på E39en, evt kanskje så bytter jeg motor igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikke sant :) Så håper og ha den klar til E30 meet neste år :) så har en kompis også kjøpt seg E30 som vi holder på med så da er det litt morro når vi "konkurrerer" litt på verkstedet :) bilder av den til de som er nysgjerrige :) den er ganske lik i fargen som min bare litt lysere svart farge på hans :)
post-50457-0-17643100-1427029773_thumb.jpost-50457-0-74942700-1427029784_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig prosjekt, følger med her :)  :bmw:

Bra at du tar å fikser denne opp, den var ikke langt ifra å havne på dynga den der hvis den hadde havnet i "feile hender" !
Gøy at du holder deg til m20, begynner å bli færre av de nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikke sant :) Spørs hva som blir billigst ang m20 eller m50 :) Men jeg ser, det tar jeg til sist, først så skal selve bilen bli bra :)

hadde nok vurdert å godkjent m50b25 i den kanskje. relativt billig bygg det.

om du skulle trenge deler så er det bare spørre, har masse e30 betær liggende :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

janerik: Ja vurderte det også evt prøve og få godkjent med turbo, avgass tar de vell ikke siden den er veteran? 
Nydelig :) Har nesten en hel E30 i deler i kjelleren :) Men er sikkert mye mer jeg trenger etterhvert :) Så du kjøpte den dele e30en altså? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...