killarinc Skrevet August 21, 2015 Share Skrevet August 21, 2015 Skulle oppgradere software på dme. Det har jeg gjort før på en annen bil uten problemer. På min m5 startet den på nytt flere ganger og avsluttet. Nå får jeg ikke starta og det står bare engine fail safe Sent fra min SM-G925F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet August 22, 2015 Forfatter Share Skrevet August 22, 2015 Etter noen timer på google så tror jeg at jeg skal få det til igjen vis noen har en kopi av dme liggende? eller link til en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet August 22, 2015 Forfatter Share Skrevet August 22, 2015 Eller så hadde jeg satt veldig pris på om noen andre som har m5 i nærheten av buskerud som jeg kan ta en kopi av dme fra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet August 22, 2015 Share Skrevet August 22, 2015 Jeg er i Sandvika så det er jo ikke helt i nærheten. Men hvis du ikke finner noen andre så send meg en pm. Jeg har litt flere løsninger og flashe med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet August 22, 2015 Forfatter Share Skrevet August 22, 2015 Noen andre som kurant hjelpe meg? Sent fra min SM-G925F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå