ole_chr Skrevet Februar 1, 2011 Skrevet Februar 1, 2011 Da var det vel på tide å lage en prosjekt-tråd om bimmern som jeg og en kompis driver på med karosseri: 320i 1987 mod, 2 dørs med takluke (Viktig ) Rust var det nok på denne og, men det fårje karosseriet måtte vi skape pga rust og en skade da jeg traff veggen på acr med baken... motor: M50B25 Ferdig tilpasset e30 tidligere eier har overhalt motoren rett før vi kjøpte den, var byttet kammer og matchporta, fikk nu hjerne til den også ( usikker på om den er chippet ) Turbo og bur blir det kansje til vinteren.. Bruker gearkasse fra S50B30, kjører med sveiset sperre enda, har ikke gått til anskaffelse av ordentlig diff enda. har en diff fra IX men tror det vil fungere dårlig på bane Liten update har bestilt/begynt å montere: - Powerflex foringer til hele bak og forstillingen (ferdig) - Hjullager (ferdig) - Div pakninger til motor (ferdig) - Nye endeledd (ferdig) - Ny Håndbrekk wire (ferdig) - Oljefilter og olje (delvis ferdig) - Alu Radiator (ferdig) - Autometer målere - Walbro bensinpumpe + Bensin slanger (delvis ferdig) - Bøttestol til passasjer (ferdig) - Nye dekk til sommeren (ferdig) nye karosserie Og ja dæ e bensin telførseln som hæng å slæng unner dær... ska bli ordna sjikkeli Motorn M50B25 Gammel karosserie på tur tel spiker maskin
Jørgen Lie Skrevet Februar 1, 2011 Skrevet Februar 1, 2011 Se her ja ! Ser ut som om dere har å gjøre en stund fremover Noen planer for utseende/felger? Og et lite tips: Prøv å skrive bokmål når du/dere poster her, så blir det mye lettere å forstå hva dere skriver og gjør Lykke til! Skal følge med her
ole_chr Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Skrevet Februar 1, 2011 vart litt ivrig i tjenesten når jeg begynte skal prøve å holde meg til bokmål
Hans_O Skrevet Februar 1, 2011 Skrevet Februar 1, 2011 Blir vel rulla matt svart, felga e vel ikke heilt avklart enda, får se ka man finn. Men med tanke på at dette blir en rein banebil e ikke utseende det som står øverst på prioriteringslista, uansett ska den bi tøff
Hans_O Skrevet Februar 1, 2011 Skrevet Februar 1, 2011 Får slenge ut noen flere bilder, noe shæbby kvalitet, va før man fikk somla med seg kamera. Gammel karroseriet, Ribbet. Blitt litt deler til overs fra diverse prosjekter, kjekt å ha Motor. Motor ribbet, skal få seg en vask. Ble fort bedre etter en liten vask.
Trollet_ Skrevet Februar 1, 2011 Skrevet Februar 1, 2011 se her ja Blir spennende og følge med her litt artig og lese på Lofotsk
ole_chr Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Skrevet Februar 1, 2011 S. Gunstad skrev: Eneste Nordlandspils duger til, motorvask det og slukke tørsten etter en lang dag i garasjen
Jørgen Lie Skrevet Februar 1, 2011 Skrevet Februar 1, 2011 Trollet_ skrev: litt artig og lese på Lofotsk Enig der, men siden det står i forumreglene, og mange her inne ikke forstår alt på dialekt er det vel best å skriv bokmål slik at alle skjønner det Jeg har ingen problemer med å forstå dialekt, så ingen problemer for min del Banebil ja, det kan jo bli skøy da ! Bare å peise på med bilder, så vi får se hva dere driver med. Morsomt å følge med
Trollet_ Skrevet Februar 1, 2011 Skrevet Februar 1, 2011 har opfattet det slik at de ikke hadde Norsk som fag i Lofoten, bare Lofotsk og Lofotsk fordypning
winchester Skrevet Februar 1, 2011 Skrevet Februar 1, 2011 Trollet_ skrev: har opfattet det slik at de ikke hadde Norsk som fag i Lofoten, bare Lofotsk og Lofotsk fordypning Haha! Får følge med her, som på alle andre E30-prosjekt.
ole_chr Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Skrevet Februar 1, 2011 Får huske på det videre vanskelig å snu en gammel vane helt riktig snorre norsk var valgfag fant noen flere bilder på kameraet rengjøring av bunnpanne Rust? sjokkert over at gasspedalen ikke fungerer som på IL Tempo Gigante Crash course in rust sveising / brannslukking under bilen... Knakk begge boltene da jeg skulle ta ned forstillingen... ett problem som jeg ikke ville ha men alt kan vel ikje gå på skinner tja ? passeli blankt rengjort/lakkerte deler Montering etter rengjøring
ole_chr Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Skrevet Februar 2, 2011 da var det på tide å komme seg i garasjen for å ta dagens innsats på rustsveising og ett desperat forsøk på de boltene jeg slet av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå